מערכת COL | יום ט' תשרי ה׳תש״ע 27.09.2009

למרות ההתרעות: חגגו ראש השנה בקפריסין

ההתרעות של המטה ללוחמה בטרור על אפשרות של פיגוע במרכזי חב"ד בתקופת חגי תשרי, לא מנעו ממאות יהודים לחגוג את ראש השנה בבתי הכנסת שהקים מרכז חב"ד בקפריסין. המתפללים שזכו לשמוע קול שופר הסבו אחרי התפילה בצוותא לסעודות החג כדי לטבול יחד תפוח בדבש  לסיפור המלא
למרות ההתרעות: חגגו ראש השנה בקפריסין
(צילום: cips/vidaluz)
ההתרעות של המטה ללוחמה בטרור על אפשרות של פיגוע במרכזי חב"ד בתקופת חגי תשרי, לא מנעו ממאות יהודים לחגוג את ראש השנה בבתי הכנסת שהקים מרכז חב"ד בקפריסין. המתפללים שזכו לשמוע קול שופר הסבו אחרי התפילה בצוותא לסעודות החג כדי לטבול יחד תפוח בדבש.

לפני כעשרה חודשים בעקבות הפיגוע במומבאי שבהודו נהפך מרכז חב"ד בלרנקה שבקפריסין מוקד להתנכלויות בלתי פוסקות. ראובן בטאט מהפעילים במרכז חב"ד בלרנקה מספר: "בעזרת מומחי ביטחון מהארץ העלנו את רמת האבטחה והמיגון, אך עדיין עוד יש מה לשפר בתחום האבטחה. העלות הגבוהה של האבטחה אינה מאפשרת להגיע לרמת המקסימאלית אך לפחות את המינימום עשינו".

השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין ביקש לשבח את התמימים שבאו לסייע לקיים את התפילות בערים: ניקוסיה, לימסול, לרנקה ואיה נאפה. וכעת אנו נערכים לקראת תפילות יום כיפור וחג סוכות המשמש ובא. גם השנה כבכל שנה תהיה סוכה ניידת שתגיע גם לכפרים בקפריסין על מנת שלא ישאר אפילו יהודי אחד שלא יברך על ד' מינים.




הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.