מערכת COL | יום ו' תשרי ה׳תש״ע 24.09.2009

בביתר עילית נלחמים באינטרנט ● וידאו

"על כל תושבי ביתר לחתום על טופס שמקבלים על עצמם מכאן ולהבא לא להיות מחוברים לאינטרנט פרוץ", כך הוחלט באסיפה של רבני העיר ביתר, שהתכנסה השבוע. עוד הוחלט, כי "כל מוסדות התורה והחינוך ומנהלי בתי הספר ידאגו שכל תלמיד הלומד במוסדותיהם ביתו נקי מאינטרנט פרוץ" ● ראש העיר מאיר רובינשטיין שהיה בדרכו מאומן, לא יכול היה להשתתף בכינוס, אבל שלח הודעה באמצעות הרב ברוורמן שליט"א על הצטרפותו למבצע בואו לצפות    
בביתר עילית נלחמים באינטרנט ● וידאו
"על כל תושבי ביתר לחתום על טופס שמקבלים על עצמם מכאן ולהבא לא להיות מחוברים לאינטרנט פרוץ", כך הוחלט באסיפה של רבני העיר ביתר, שהתכנסה השבוע. עוד הוחלט, כי "כל מוסדות התורה והחינוך ומנהלי בתי הספר ידאגו שכל תלמיד הלומד במוסדותיהם ביתו נקי מאינטרנט פרוץ".

"מי שנאלץ להיות מחובר לצורך פרנסה וכדו' חייב להתחבר לאינטרנט מסונן ומבוקר 'אתרוג' של חברת 'רימון'", הוסיפו הרבנים, וקבעו כי בשבת קודש פרשת "שובה" ידרוש כל רב בבית כנסת על תקנות אלה. אסיפת הרבנים כונסה על ידי בית הדין של העיר ביתר, בראשות הרבנים אורדנטליך וברוורמן.


"זו סכנה פי אלף מכל הסכנות האורבות לעם ישראל מבית ומחוץ. האינטרנט, הוא כמו צונאמי המאיים לבלוע ולסכן את כל בנין היהדות החרדית שנבנתה בזה הדור ברוב עמל וביגיעה גדולה. אסור שירד הנושא מסדר היום. יש להתריע. כל שעה. בכל מקום", אמר הרב אורדנטליך בנאומו.

הרב צבי ברוורמן אמר, כי "חמישים אחוז מהבעיות בעיר - שלום בית וחינוך ילדים מקורם מהאינטרנט. יש תבערה נסתרת בעיר. פצצת אטום עומדת מתחת לעיר. לא יכול להיות מצב שיהיה כאן בביתר יהודי ירא שמים ששולח את ילדיו למוסדות תורה ויש לו משהו יותר גרוע מהטלוויזיה. זה המלחמה של הדור".

כמעט כל רבני העיר השתתפו בכינוס. ראש העיר מאיר רובינשטיין שהיה בדרכו מאומן, לא יכול היה להשתתף בכינוס, אבל שלח הודעה באמצעות הרב ברוורמן שליט"א על הצטרפותו למבצע. הקמפיין החדש נקרא "חסימה טובה", במהלכו מתחייבים החותמים על הצטרפו לחברות האינטרנט הכשרות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.