מערכת COL | יום ד' תשרי ה׳תש״ע 22.09.2009

האורחים בבתי חב"ד התנדבו בשמירה

ניצן נוריאל, ראש המטה ללוחמה בטרור במשרד ראש הממשלה משבח את התיאום ושיתוף הפעולה בין המטה לבין בתי חב"ד במהלך ראש השנה בפרט ובשאר ימי השנה בכלל ● בראיון ליומן ערוץ 7 הוא סיפר כי התיאום ושיתוף הפעולה עם בתי חב"ד היה טוב מאוד, ובתי חב"ד נקטו בכל אמצעי הביטחון הנדרשים. "עכשיו מותר לספר שבחלק מהמקומות פנו למבקשים להתארח שיצטרפו למערך האבטחה, וכך הם קיבלו רבע שעה של שמירה ונזכרו בימי השירות הצבאי בנחל עוז או בכל מקום אחר..." לסיפור המלא
האורחים בבתי חב
בית חב"ד בבנגקוק (צילום: ישראל ברדוגו)

ניצן נוריאל, ראש המטה ללוחמה בטרור במשרד ראש הממשלה משבח את התיאום ושיתוף הפעולה בין המטה לבין בתי חב"ד במהלך ראש השנה בפרט ובשאר ימי השנה בכלל.

כזכור, טרם פרוס החג פרסם המטה ללוחמה בטרור אזהרה ממוקדת באשר לבתי חב"ד בהודו. בראיון ליומן ערוץ 7 מדגיש נוריאל כי המדובר היה בצורך לפקוח עין מיוחדת לקראת סעודות החג, ולא להימנע מהתכנסות או מניעה מביקור בהודו כפי שהיה מי מכלי התקשורת שפרש את האזהרה.

הוא מציין שמחבלי אל קעידה והארגון שביצע את הפיגוע הקשה לפני כעשרה חודשים בבית חב"ד הגיעו למסקנה שיוכלו לקבל תהודה בעיקר אם יתמקדו בהרג ישראלים. "התברר להם כנראה שמאתיים הרוגים הודים היו כבר בעבר, וכנראה לא מזיזים למקומיים, אבל כשהורגים ישראלים התהודה גדולה", הוא אומר ומציין ששאיפת ארגוני הטרור הללו היא בסך הכול החזרת חבל קשמיר לפקיסטן, ומסתבר שגם במאבק הזה, כמו בעוד מאבקים אחרים ברחבי העולם, ישראלים משלמים את המחיר.

לדבריו התיאום ושיתוף הפעולה עם בתי חב"ד היה טוב מאוד, ובתי חב"ד נקטו בכל אמצעי הביטחון הנדרשים. "עכשיו מותר לספר שבחלק מהמקומות פנו למבקשים להתארח שיצטרפו למערך האבטחה, וכך הם קיבלו רבע שעה של שמירה ונזכרו בימי השירות הצבאי בנחל עוז או בכל מקום אחר..."

על בתי חב"ד מלא נוריאל שבחים. "היה שיתוף פעולה מוצלח. הם אחראים, קשובים ומשתפים פעולה גם בקבלת ההחלטות וגם ביישום שלהן"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.