מערכת COL | יום ד' תשרי ה׳תש״ע 22.09.2009

חב"ד שעל אתר: אתרים מיוחדים ליום כיפור

כהמשך לאתר המושקע שהועלה לרגל ראש השנה, ובהתקרב יום כיפור, עלה תת-אתר מיוחד ליום הקדוש בעשרות רבות של אתרי בתי חב"ד ומוסדות חב"ד. האתר מעוצב בצורה מקצועית ומושכת-עין ומכיל בתוכו עשרות כתבות מיוחדות ליום הקדוש בשלל נושאים: הגות ומחשבה, הלכה ומנהג וסיפורים ● גולת הכותרת הוא מנוע חיפוש מתוחכם המאתר את בית הכנסת הקרוב למקום מגוריך מתוך מאגר בתי הכנסת הפתוחים של חב"ד ליום הכיפורים, בשיתוף עם צעירי חב"ד ושלוחים.נט  לסיפור המלא
חב
בהתקרב יום כיפור, עלה תת-אתר מיוחד ליום הקדוש בעשרות רבות של אתרי בתי חב"ד ומוסדות חב"ד. האתר מעוצב בצורה מקצועית ומושכת-עין ומכיל בתוכו עשרות כתבות מיוחדות ליום הקדוש בשלל נושאים: הגות ומחשבה, הלכה ומנהג וסיפורים.

במדור מיוחד בשם "ארגז כלים" יוכלו הגולשים לקבל מגוון כלים ליום כיפור כגון: טקסטים ליום כיפור, עריכת 'כפרות' און-ליין, זמני החג ואפילו טיפים כיצד לעבור את הצום בשלום.

גולת הכותרת הוא מנוע חיפוש מתוחכם המאתר את בית הכנסת הקרוב למקום מגוריך מתוך מאגר בתי הכנסת הפתוחים של חב"ד ליום הכיפורים, בשיתוף עם צעירי חב"ד ושלוחים.נט.

כמו כן, הועלה לרגל ראש השנה תת-אתר מיוחד המעוצב בצורה מקצועית ומושכת-עין ומכיל בתוכו עשרות כתבות מיוחדות לחג בשלל נושאים.

אתרים אלו מצטרפים ל-15 תת-אתרים מיוחדים לחגים הזמינים כל השנה באתרי השלוחים. ובקרוב יחודשו ויעוצבו מחדש האתרים לסוכות ושמחת תורה.

פרוייקט 'חב"ד שעל אתר' בעברית, רוסית ושפות נוספות מנהל את רוב אתרי בתי חב"ד ומוסדותיהם בישראל, ומטרתו: נתינת אפשרות להקים אתר אינטרנט בעלות זולה ולנצל את כוחו הרב של האינטרנט ע"מ להציג באמצעות הכלים המתקדמים ביותר את פעולות המוסדות וכו' ותכני יהדות איכותיים. את הפרויקט מנהלים צוות חב"ד שעל אתר בהנהלת ר' יוסי מור יוסף.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.