מערכת COL | יום ה' תשרי ה׳תש״ע 23.09.2009

היום: נשי חב"ד בעצרת המרכזית לכבוד ו' בתשרי

ציבור נשי ובנות חב"ד מכל רחבי הארץ, מוזמן להשתתף בעצרת השנתית המרכזית לכבודה ולעילוי נשמתה של אם הרבי, הרבנית הצדקנית מרת חנה שניאורסון נ"ע. הערב יתקיים אי"ה היום - רביעי אור לו' בתשרי – יום הסתלקותה, באולם האירועים החדש בכפר חב"ד, ליד התלמוד תורה, בשעה 19:00  לסיפור המלא
היום: נשי חב
מצדיעים לאם המלך. תמונת ארכיון
השנה מציינים 35 שנה להכרזת מבצע כשרות על ידי הרבי. בהתאם לכך יוקדש הערב וההכנסות ממנו לחיזוק מבצע כשרות. הרצאה מפורטת מלווה במיצג אורקולי מרתק, יעסקו בפרטי מצוות הכשרות. את הערב יפתח בר עשיר.

ההרצאה המרכזית ברוח הימים שבין כסה לעשור תינתן על ידי הגב' רוחה וייסמן מכפר חב"ד והתוכנית האומנותית תהיה עם הזמרת לאה דרור. את הערב תנחה הגב' נחמה דינה קוזלובסקי.

כבכל שנה בד בבד עם לימוד המשניות והעיסוק בדמותה הקורנת של הרבנית, אם המלכות, נחזק את קרן חנ"ה, הקרן שהוקמה על ידי ארגון נשי ובנות חב"ד בשנת תשמ"ו, על פי בקשתו המפורשת של הרבי להקמת קרנות על שם אמו, שיעסקו בתעמולת מצוות חנ"ה – כשרות, טהרה ושבת. לטובת קרן חנ"ה יערכו במהלך הערב הגרלות על כלי כסף מהודרים, מוצרי חשמל כגון מיקסר ביתי משוכלל, ספרי קודש ועוד. תרומת חברות בקרן חנ"ה עומדת על סך של 395 ₪. לכל חברה שי נאה והשתתפות בהגרלה על יהלום.

בכניסה לערב יוענק שי לכל משתתפת וכן תהיה מכירה של דיסק על חייה של הרבנית חנה במחיר של 20 ₪. דמי כניסה 75 ₪, לחברות מועדון 'נשי' 65 ₪. ניתן יהיה לרכוש מנוי מועדון במקום.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.