מערכת COL | יום ה' תשרי ה׳תש״ע 23.09.2009

נפתח מסע פירסום רחב היקף לבית הכנסת הפתוח ● וידאו

בימים אלו, נפתח מסע פרסום מקיף לפרויקט 'בית הכנסת הפתוח' של צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב ● במסגרת הפרויקט יופעלו ע"י סניפי בתי חב"ד ברחבי הארץ, למעלה ממאתיים מוקדי תפילה במיוחד עבור קהל שאינו רגיל לבקר בבית הכנסת במהלך השנה. הפרויקט מופעל זו השנה השניה על ידי 'שלוחים נט' ● בבתי חב"ד שמים את הדגש על יחס אישי ולבבי לכל מתפלל ומכינים מבעוד מועד, כיפות וחוברות תפילה מיוחדות שמרכז לעזרי שליחות שע"י צאגו"ח הפיק במספר מהדורות מהודרות בואו לראות    ● בואו לצפות בוידאו המוקרן ברחבי הארץ >>>
נפתח מסע פירסום רחב היקף לבית הכנסת הפתוח ● וידאו
הקמפיין בשילוט דיגיטלי בשכונת רמת פולג בנתניה
בימים אלו, נפתח מסע פרסום מקיף לפרויקט 'בית הכנסת הפתוח' של צעירי אגודת חב"ד. במסגרת הפרויקט יופעלו ע"י סניפי בתי חב"ד ברחבי הארץ, למעלה ממאתיים מוקדי תפילה במיוחד עבור קהל שאינו רגיל לבקר בבית הכנסת במהלך השנה. הפרויקט מופעל זו השנה השניה על ידי 'שלוחים נט'.

סניפי בתי חב"ד פתוחים לכולם במהלך כל השנה אולם בראש השנה וביום הכיפורים מפעילים השלוחים את בתי הכנסת הפתוחים ומגייסים בחורים רבים לסיוע והדרכת המתפללים החדשים. השלוחים והפעילים בבתי חב"ד שמים את הדגש על יחס אישי ולבבי לכל מתפלל ומכינים מבעוד מועד, כיפות וחוברות תפילה מיוחדות שמרכז לעזרי שליחות שע"י צאגו"ח הפיק במספר מהדורות מהודרות.

רוב בתי הכנסת יופעלו בסמוך או במבני הקבע של בית חב"ד, אך יופעלו גם מוקדים נוספים במבני ציבור או באוהלים מיוחדים שייבנו לצורך זה. הבולט מבניהם הוא אוהל התפילה הגדול של בית חב"ד שברמת אביב בהנהלתו של הרב שניאור חביב, שמקבל השנה משמעות מיוחדת על רקע המאבקים שמתנהלים בשכונה בתקופה האחרונה. באהל התפילה משתתפים ביום הכיפורים כאלף איש, כאשר השיא הוא בתפילת הנעילה, אז מצטופפים במקום כאלפיים וחמש מאות איש – מה שמאלץ את המארגנים להסיר את דפנות האוהל הגדול. "מספר המשתתפים הגדול מחזק את טענתנו שאת הרעש התקשורתי מנהלים קומץ רעשני שאינו מייצג את דעת רוב תושבי השכונה" – אומרים בבית חב"ד.

לפי צפי של המארגנים, צפויים להשתתף בתפילות עשרות אלפי איש. למעלה מ-60,000 מתפללים השתתפו אשתקד והשנה צפויים להצטרף אלפים רבים, בעיקר לתפילת כל נדרי ונעילה של יום הכיפורים.

מה מושך כל-כך הרבה יהודים שאינם דתיים לבתי הכנסת? – אנו שואלים את השליח הרב שלמה שוורץ מחדרה, שארגן לראשונה בשנה שעברה 'בית כנסת פתוח' באולם שמחות בעירו בהשתתפותם של מאות אנשים.

ישנן כמה סיבות – מסביר הרב שוורץ. סיבה אחת היא שאנשים מרגישים בנוח במקום בו כל המתפללים הינם חדשים ובית הכנסת פתוח לכולם. גם ההסברים וחוברות התפילה תורמים רבות, אך הסיבה המרכזית היא פרקטית: בבתי הכנסת הרגילים ישנה צפיפות רבה ואין מקומות ישיבה, מה גם שהמקומות עולים כסף ושמורים למתפללים הקבועים.

מסתבר שנושא 'הכסא' הוא עניין מרכזי בשאלת הגעת הציבור לבתי הכנסת, זוהי גם הסיבה שהוא עומד במרכז מסע הפרסום הגדול שנפתח בימים אלו. הסלוגן המרכזי של הקמפיין הוא "שמרנו לכם כסא", שקורא לציבור לבוא ולהתפלל בבתי הכנסת הפתוחים של צעירי חב"ד. הפרסום כבר מופיע בעשרות מסכי פרסום אלקטרוניים ברחבי הארץ, ועשרות אלפי פליירים ומודעות שהופקו ע"י "המרכז לעזרי שליחות" מחולקים בימים אלו ע"י השלוחים.

חלק מרכזי של הקמפיין הוא אתר האינטרנט המושקע כיפור.אורג בו ניתן לקבל מידע על יום הכיפורים כאשר במרכזו של האתר רשימת 202 מוקדי התפילה של בית הכנסת הפתוח. האתר נבנה על-ידי הרב מנחם מענדל אלישביץ מבית חב"ד בכרמיאל ומנוע החיפוש נתרם באדיבות "חב"ד שעל אתר" ומנהלו ר' יוסף יצחק מור-יוסף הפרטים על בתי הכנסת הוזנו על ידי השלוחים. אשתקד היו מעל 10,000 כניסות ביום לאתר, השנה בעקבות מסע הפרסום, מצפים לעליה ניכרת.

לצפייה לחצו על כפתור ההפעלה:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.