מערכת COL | יום ג' תשרי ה׳תש״ע 21.09.2009

שטותא דיוטיובתא דקדושא – תש"ע ● מאמר

אם לשפוט לפי הנתונים של "יוטיוב" הרי שלמעלה מ-160,000 איש צפו בחודש אלול תשס"ט בחסיד והשליח ביוטה הרב בני ציפל תוקע בשופר! ● אם רק נוסיף לכך את העובדה שכל צופה מתוך ה-160,000 מסתמא נהנה והראה אותו לכל הסובבים אותו ואת בני ביתו ● לכו תספרו ל"זקני החסידים" שכך צריכים היום השלוחים לפעול, "עם שטותא דשטותא בחזקת 10" כי נקוט האי כללא בידיך "יותר שטותא – יותר צפיות ויחס"! ● מאת הרב יצחק גרשוביץ, בית-חב"ד טנפליי בניו-ג'רזי למאמר המלא
שטותא דיוטיובתא דקדושא – תש
הרב יצחק גרשוביץ

אם לשפוט לפי הנתונים של "יוטיוב" הרי שלמעלה מ-160.000 איש צפו בחודש אלול תשס"ט בחסיד והשליח בניו ג'רזי הרב בני ציפל תוקע בשופר! אם רק נוסיף לכך את העובדה שכל צופה מתוך ה160.000 מסתמא נהנה והראה אותו לכל הסובבים אותו ואת בני ביתו.

כך גם נוסיף לכך את רשימת האתרים הגדולים שמשתמשים בשרת עצמאי כמו האתר של הערוץ השני למשל, קיבלנו לפחות חצי מליון יהודים שקיבלו תזכורת בלתי אמצעית על חודש אלול ושמעו תקיעת שופר, ואם כי דנו בזה האחרונים ופסקו שאין יוצאים ידי חובת שמיעת קול שופר על-ידי מיקרופון, הרי לפענ"ד בתקיעות דחודש אלול שהונהגו על-מנת לעורר את לב העם בתשובה ולהזכיר לעם שימי התשובה סמוכים ועומדים הרי שתקיעות אלו פועלים את פעולתם ומטרתם גם באמצעות מיקרופון...

הבה נדמיין לעצמנו לרגע את הסיטוציה הבאה: ראשי השלוחים מכל מדינות המלך נפגשים בערב ראש חודש אלול על מנת לטכס עצה כיצד לפרסם את הוראותו של הרבי שכל יהודי ויהודיה ישמעו בחודש אלול את קול השופר.

הם מחליטים כולם פה אחד ליצור סרטון מושקע על ידי חברה מנוסה ומקצועית, ולפרסם אותו באתרי החדשות המובילים, פרוייקט בסך 75.000$! כמה יהודים לדעתכם היו צופים בה?

אם לשפוט לפי סרטוני הווידאו המקצועיים והמרשימים של הארגון החב"די הכי "מסודר" והכי משקיע בפרסום תוכניותיו הנפלאות "JLI" נגלה שכמות הצפיות בהם בממוצע הוא 3000.

רגע, רבונו של עולם, מה כבר היה לנו כאן? חסיד שתוקע בשופר וב-2 שניות האחרונות איזה כלב שנשלח ממרומים הצטרף בנביחותיו לקול תקיעות השופר, 2 שניות של חסד שזיכו חצי מליון יהודים בשמיעת קול שופר!!!

לצפייה לחצו על כפתור ההפעלה:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)


חסידים ואנשי מעשה מתרוצצים מבתי אבות ועד לגני ילדים, טורחים ומתעמתים עם רשויות, על מנת שכמה מאות ילדים יהודיים ישמעו שופר.

וכאן, לא היה כזה דבר בהיסטוריה החב"דית שרבבות רבבות יהודים ישמעו את קול השופר, יתעוררו, בשמחה, ויעבירו הלאה...

לכו תספרו ל"זקני החסידים" שכך צריכים היום השלוחים לפעול, "עם שטותא דשטותא בחזקת 10" כי נקוט האי כללא בידיך "יותר שטותא – יותר צפיות ויחס"!

מה לעשות שכך מתנהג דור הגאולה, מסתבר שנקודת ה"דפיקות" (מלשון דפוק) של הדור היא נקודת הדופק...

זה במילים פשוטות נקודת מאמרו של הרבי כשמדבר על "להפוך את השטות דלעו"ז לשטותא דקדושא", וזה מה שהרבי מתכוון כשהוא אומר "איי אם קרייזי אבאוט משיח" – אני משוגע על משיח!

2 דברים נראים עבורי כשליח הוראת תכל'ס מהנ"ל:

א. העובדה שבערב השנה החדשה אירע הנ"ל מהווה מין הוראת מטכ"ל כיצד ובאיזה קו על השלוחים לפעול וליזום בשנה החדשה, ואדגיש, לא מדובר בראייה צרה של פרסום דברים מצחיקים ברשת אלא בראייה רחבה יותר: להשתמש בכלי השרת (תרתי משמע) לפרסום והפצת מסרינו שלא בראם הקב"ה אלא לשמו ולבית המקדש שנאמר לכבודי בראתיו יצרתיו אף עשיתיו...

ב. הרב בני ציפל יצא כשליח לתקוע שופר ל-14 ילד וחזר עם חצי מליון. נקודה למחשבה.

במילים אחרות אף-פעם אל תגיד "14 ילד? זה קצת מדי..."

הרב יצחק גרשוביץ – בית-חב"ד טנפליי ניו-ג'רזי
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.