מערכת COL | יום ג' תשרי ה׳תש״ע 21.09.2009

בורסלינו ג'וניור ● האח הקטן של בורסלינו (פרסומת)

'בורסלינו' המותג החרדי מספר 1 מפתיע עם 'בורסלינו ג'וניור' יהלום נוסף של המותג האיטלקי הוותיק והמשובח. כובעי 'בורסלינו' הזוכים לפופולאריות עצומה עד שהפכו לפריט של חובה בהלבשה החרדית, ממשיכים להתחדש ולהוביל את הענף במסורת של איכות ועיצוב בלתי מתפשר. כעת משיקה החברה באמצעות נציגותה הבלעדית בישראל, את 'בורסלינו ג'וניור' סדרה ייחודית לצעירים המתאימה גם ככובע שני, תחת הכותרת 'יש כבוד לכולם' במחיר מפתיע של 680 שקלים בלבד. לפרטים נוספים
בורסלינו ג'וניור ● האח הקטן של בורסלינו (פרסומת)
בורסלינו 'ג'וניור' החדש. צילום: יח"צ.
'בורסלינו' המותג החרדי מספר 1 מפתיע עם 'בורסלינו ג'וניור' יהלום נוסף של המותג האיטלקי הוותיק והמשובח. כובעי 'בורסלינו' הזוכים לפופולאריות עצומה עד שהפכו לפריט של חובה בהלבשה החרדית ממשיכים להתחדש ולהוביל את הענף במסורת של איכות ועיצוב בלתי מתפשר. כעת משיקה החברה באמצעות נציגותה הבלעדית בישראל, את 'בורסלינו ג'וניור' סדרה ייחודית לצעירים המתאימה גם ככובע שני, תחת הכותרת 'יש כבוד לכולם' במחיר מפתיע של 680 שקלים בלבד. הסדרה החדשה מבית 'בורסלינו' האיטלקית פונה לצעירים שעד היום לא יכלו להרשות לעצמם להתחדש עם מגבעת 'בורסלינו' היוקרתית.
סדרת ה'ג'וניור' נבנתה על בסיס פיתוח לבד בעל עלויות נמוכות יותר, על מנת להרחיב את קהל היעד, אך יחד עם זאת שומרת על קו העיצוב העדכני בגימור מוקפד צעיר ומושלם של בורסלינו וזאת לצד סדרות הפרימיום הותיקות הידועות באיכותם.
מנדי בסטומסקי, מבעלי רשת החנויות בישראל מספר כי, "בורסלינו ג'וניור הוא המצאת המאה בתחום הכובעים לצעירים, חשוב היה לנו להביא לבני התורה ולכל מי שלא הרשה לעצמו להתמתג עם 'בורסלינו' לרכוש את סדרת 'גוניור' המצטיינת באיכות ובקו עיצוב מושלם כפי מיטב המסורת, כשהיא מתייחדת במחיר נמוך של 680 שקלים, מה שמאפשר לכל אחד להתחדש עם 'גוניור' לקראת החג".
מרשת 'בורסלינו' נמסר כי מלאי כובעי הג'וניור שנחת לקראת לכבוד החג מוגבל. לקראת החג, אתם מוזמנים לעלות אל הכתר ולחדש שנה מלכותית עם בורסלינו ג'וניור.
להשיג בלעדית בסניפי 'בורסלינו' – בני ברק רח' הרב קוטלר 3 פינת רבי עקיבא, ירושלים רח' יחזקאל 29.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.