מערכת COL | יום כ"ט אלול ה׳תשס״ט 18.09.2009

שבעה בחורים לעזרת הקהילות בקזחסטאן בחגי תשרי

קבוצה של שבעה בחורים תלמידי ישיבות חב"ד בישראל יצאה השבוע לקזחסטאן בכדי לסייע לקהילות היהודיות בקזחסטאן במהלך חגי תשרי שבפתח, באירגון "יהדות קזחסטאן" בראשות הרב משה דוד הכהן שדאג לכל הלוגיסטיקה עבור קבוצת הבחורים ● הבחורים הצעירים יתפזרו בחמשת הערים בהם פועלים שלוחי חב"ד: אסטנה, פבלודר, אוסט-קמינגורסק, וקוסטנאי, וכן באלמא אטא. הם יעזרו בניהול בתי הכנסת ובסעודות החג לצד השלוחים ויסייעו בכל המצטרך, במהלך כל חודש תשרי  לסיפור המלא ולתמונות
שבעה בחורים לעזרת הקהילות בקזחסטאן בחגי תשרי

קבוצה של שבעה בחורים תלמידי ישיבות חב"ד בישראל יצאה השבוע לקזחסטאן בכדי לסייע לקהילות היהודיות בקזחסטאן במהלך חגי תשרי שבפתח, באירגון "יהדות קזחסטאן" בראשות הרב משה דוד הכהן שדאג לכל הלוגיסטיקה עבור קבוצת הבחורים.

בחורים מהישיבות: מגדל העמק, צפת ותורת אמת יצאו למסע בעידוד ראשי הישיבות ולאחר הכונה ומעקב שלהם אחר שליחותם. ארגון "יהדות קזחסטאן" בישראל שטרח על אירגון המסע עד לפרטיו הקטנים הפיק חוברת מיוחדת לקראת המסע ובה הוראות ונהלים על עבודת השליחות, לצד שיחות מהרבי על חשיבות השליחות, ההיסטוריה של חב"ד בקזחסטאן, סיפורים על רבי לוי יצחק נ"ע אביו של הרבי, וכן מידי שימושי וזמין הקשור לעבודתם בשליחות: זמני הדלקת נרות, שקיעה, וסוף זמן קריאת שמע.

הרב משה דוד הכהן מציין כי השנה למרות המיתון הכלכלי החליטו השלוחים לשלוח את הבחורים בכדי לסייע לשלוחים ולחזק את הקהילות היהודיות ביתר שאת וביתר עז. הוא מציין כי מהרגע שהם הגיעו לנתב"ג בדרכם לקזחסטאן ועד חזרתם ארצה דואג להם האירגון בכל פרט בגשמיות וברוחניות.

רבה של קזחסטאן השליח הרב ישעיה אלעזר הכהן סיפר כי הבחורים הצעירים יתפזרו בחמשת הערים בהם פועלים שלוחי חב"ד: אסטנה, פבלודר, אוסט-קמינגורסק, וקוסטנאי. הבחורים גם יגיעו לאלמא אטא להתוועד יחד, ולהשתטח באהל הק' של רבי לוי יצחק נ"ע אביו של הרבי.

השלוחים הצעירים יעזרו בניהול בתי הכנסת ובסעודות החג לצד השלוחים ויסייעו בכל המצטרך, במהלך כל חודש תשרי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.