מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשס״ט 15.09.2009

לקראת החגים: אלפי סלי מזון מחולקים במוסקבה

במרכז החסד "שערי צדק" במוסקבה, מתקיימת בימים אלו, חלוקה ענקית של אלפי סלי מזון, לכחמש-עשרה יהודים, זקנים וגלמודים במוסקבה ● יהודים אלו, המקבלים במשך כל השנה, סיוע רב ומגוון ממרכז החסד היהודי במוסקבה, זכו לקראת החגים ב'סל' מיוחד זה, לאור המצב הכלכלי הקשה של רבים מהם לסיפור המלא
לקראת החגים: אלפי סלי מזון מחולקים במוסקבה
במרכז החסד "שערי צדק" במוסקבה, מתקיימת בימים אלו, חלוקה ענקית של אלפי סלי מזון, לכחמש-עשרה יהודים, זקנים וגלמודים במוסקבה.

יהודים אלו, המקבלים במשך כל השנה, סיוע רב ומגוון ממרכז החסד היהודי במוסקבה, זכו לקראת החגים ב'סל' מיוחד זה, לאור המצב הכלכלי הקשה של רבים מהם.

רבה של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר יזם את חלוקת הסל, הכולל: עופות, דגים, יין, שמן, דבש ועוד מוצרים רבים - כשרים למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית של רוסיה.

ברחבה הקדמית של מרכז החסד, הוקמו אוהלים מיוחדים, בהם אורזים מדי לילה אלפי סלים, ובשעות היום מגיעים הנזקקים למקום, ומקבלים את הסלים המכובדים.

פעילות זו, היא המשך לשרשרת הגדולה של פעולות הסעד והסיוע לאותם נדכאים וגלמודים, הניתנים מדי יום במרכז החסד המפואר, הכולל מרכז רפואי משוכלל, מטבח ובית תבשיל מפואר, שירותים סיעודיים, השאלת ציוד רפואי ועוד רבות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.