מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשס״ט 15.09.2009

בחנו את עצמכם: האם אתם בקיאים בספר התניא?

בהנהלת 'תורת חב"ד לבני הישיבות' הפועל במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד סיימו אמש את בדיקת מבחן התניא הגדול שהתקיים בשבוע שעבר בירושלים ● במבחן המקיף הוצגו 100 שאלות והשתתפו בו 250 אברכים ובחורים, כך שלמעשה היה צורך לבדוק 25,000 (!) תשובות. עם קבלת התוצאות התבררה עוד יותר ההצלחה הגדולה כאשר מעל שמונים אחוז מהנבחנים עברו את המבחן המקיף והיסודי בהצלחה רבה ● לבקשת רבים הבאנו לכאן גם את המבחן המלא עליו נבחנו במבחן התניא הגדול. אתם מוזמנים לבחון את עצמכם... לסיפור המלא
בחנו את עצמכם: האם אתם בקיאים בספר התניא?

בהנהלת 'תורת חב"ד לבני הישיבות' הפועל במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד סיימו אמש את בדיקת מבחן התניא הגדול שהתקיים בשבוע שעבר בירושלים.

במבחן המקיף הוצגו 100 שאלות והשתתפו בו 250 אברכים ובחורים, כך שלמעשה היה צורך לבדוק 25,000 (!) תשובות. עם קבלת התוצאות התבררה עוד יותר ההצלחה הגדולה כאשר מעל שמונים אחוז מהנבחנים עברו את המבחן המקיף והיסודי בהצלחה רבה.

בימים אלו מקבלים התלמידים הנבחנים מלגות לרכישת ספרים בחנויות המובחרות על סך כולל של למעלה מ-200,000 ש"ח. יש לציין כי חלק מהאברכים והבחורים בחרו מעצמם לנצל את המילגה כולה או חציה לרכישת ספרי חב"ד.

תורת חב"ד לבני הישיבות מפעילה את תכנית "לב לדעת" ללימוד החסידות בהעמקה על ידי בחורים בוגרים ואברכים, ובימים אלו שוקדים על הכנת תכנית גדולה לשנת תש"ע עם מסלולים שונים בתניא, במאמרים נבחרים מרבותינו נשיאינו ובשיחות מתוך ליקוטי שיחות של הרבי.

אנו מגישים לכם את קיצור התניא מכ"ק אדמו"ר הצמח צדק נ"ע, בהוצאה מיוחדת של 'לב לדעת' לאברכים שניגשו למבחן אשר יצא לאור באדיבות וברשות הנהלת קה"ת המרכזית.

לבקשת רבים הבאנו לכאן גם את המבחן המלא עליו נבחנו במבחן התניא הגדול. אתם מוזמנים לבחון את עצמכם...

להורדת מבחן התניא: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.