מערכת COL | יום כ"ה אלול ה׳תשס״ט 14.09.2009

מתנה לאנ"ש לכבוד ראש השנה: לוח שנה מאגו"ח

למחסני אגודת חסידי חב"ד הגיעו בימים אלה עשרות אלפי מארזים עם 'לוח חב"ד' החדש המרהיב המשלב בתוכו לוח שנה עם הלכות ומנהגי חב"ד למעגל השנה. הלוח מחולק בימים אלה בבתי אנ"ש ובבתי חב"ד בכל הארץ ● באגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב אומרים כי נעשה בימים אלה מאמץ שכל בתי אנ"ש יקבלו את הלוח המיוחד במטרה להחדיר ולהשפיע על כל בני הבית להקפיד להתנהג במנהגי חב"ד ● בואו להציץ בלוח שנה החדש  לסיפור המלא
מתנה לאנ

למחסני אגודת חסידי חב"ד הגיעו בימים אלה עשרות אלפי מארזים עם 'לוח חב"ד' החדש המרהיב המשלב בתוכו לוח שנה עם הלכות ומנהגי חב"ד למעגל השנה. הלוח מחולק בימים אלה בבתי אנ"ש ובבתי חב"ד בכל הארץ.

הלוח יוצא השנה במהדורה מורחבת עם שיפורים רבים והושקע בו מאמץ תוכני מורכב. שובצו בו מאות המנהגים וההידורים בשפה שווה לכל נפש המתאימה לכל בני הבית, הזמנים השונים המופיעים בו לדעת אדמו"ר הזקן, והוא נבנה באופן שללא עיון או ידע מוקדם כל אחד ואחת ידעו את המעשה אשר יעשון.

כך גם הושקעה חשיבה רבה בעיצוב הגרפי של הלוח שישלב בקו אחד את הכמות הרבה של ההלכות והמנהגים המופיעים בו מבלי שיעמיס על מראה העין.

באגודת חסידי חב"ד אומרים כי נעשה בימים אלה מאמץ שכל בתי אנ"ש יקבלו את הלוח המיוחד במטרה להחדיר ולהשפיע על כל בני הבית להקפיד להתנהג במנהגי חב"ד, כך גם כל ילד וילדה יוכלו לראות בביתם בלוח השנה הביתי שלהם, כי מעגל השנה של חסיד יש לו ייחודיות משלו.

מעגל השנה החסידי רווי במנהגי חסידים מקדמא דנא ומנהגים שגילו לנו רבותינו נשיאנו במשך הדורות וכפי שאומר הרבי בשיחה ש"פ שמיני התשט"ז "על הילד לדעת כי הוא שונה מסביבתו ויש לו - בתור בן למשפחה חסידית  - מנהגים מיוחדים משלו, וכך גם הנהגתו תהיה בהתאם"


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.