מערכת COL | יום כ"ה אלול ה׳תשס״ט 14.09.2009

השנה שחלפה: אחת משנות השיא של צעירי-חב"ד

שנת 'הקהל' ה'תשס"ט היתה אחת משנות השיא בפעילות של צעירי-אגודת-חב"ד בארה"ק בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב ● אלפי פעולות, אירועים, כנסים ויוזמות של מאתיים וארבעים בתי חב"ד נרשמו במהלך השנה ● לפניכם סקירה, מדגמית ממש, על מה שחוללו שליחיו של הרבי בשנה החולפת, מסודרים על-פי חודשי השנה  ● בואו להתרשם לסיפור המלא
השנה שחלפה: אחת משנות השיא של צעירי-חב

שנת 'הקהל' ה'תשס"ט היתה אחת משנות השיא בפעילות של צעירי-אגודת-חב"ד בארה"ק בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב.

אלפי פעולות, אירועים, כנסים ויוזמות של מאתיים וארבעים בתי חב"ד נרשמו במהלך השנה. רוצים דוגמא? בבקשה: סיום הרמב"ם הכ"ז על ציונו של הרמב"ם בטבריה, כינוס המחנכים השנתי, כינוס השליחות – מנהלות בתי חב"ד, קעמפ לילדי השלוחים, שבתות עם חב"ד, פעילות חסד ענפה המחלקת מאות אלפי מוצרי מזון מידי שבוע ומצילה חיים, פשוטו כמשמעו.

הכינוס הארצי של חסידי חב"ד בארץ הקודש, התוועדויות ביומי דפגרא, מבצעים בכל השטורעם בחגי ישראל, הכנס המרכזי של ג' בתמוז בכפר חב"ד, טיפול בלמעלה מאלפיים משפחות נפגעי טרור, קייטנות לילדי ישראל היקרים בימי החופש, ועוד רבים וטובים אשר אי אפשר  לפורטם. 

לפניכם סקירה, מדגמית ממש, על מה שחוללו שליחיו של הרבי בשנה החולפת, מסודרים על-פי חודשי השנה.

תשרי

ידיהם של צעירי-אגודת-חב"ד עמוסות עבודה בימים אלו של חודש תשרי. מבצע שופר, מבצע כפרות, מבצע סוכות וארבעת המינים וכמובן שמחת בית השואבה ושמחת תורה.

מרחשוון

הכנס הארצי המ"ט של חסידי חב"ד בארה"ק, בסמיכות ליום ההולדת של כ"ק אדמו"ר מהורש"ב בבית הכנסת 'בית מנחם' בכפר חב"ד

כסלו

כמאתיים וארבעים שלוחי הרבי, מנהלי סניפי צעירי-אגודת-חב"ד ברחבי הארץ, בסיועם של אלפי חסידים ותלמידי התמימים, לא הותירו השנה שום פינה חשוכה. לכל מקום הביאו את מצוות ושמחת החנוכה, וזכו לקיים את רצון הרבי ולקדש שם שמים ברבים. צעירי-אגודת-חב"ד הפיצו מאות אלפי סופגניות, רבבות ערכות חדישות של חנוכיות ונרות וכרבע מיליון עלוני הסברה. פשוט,  להודות ולהלל...

טבת

'עופרת יצוקה'. בבת אחת נכנסה כמעט מחצית משטחה של ישראל לטווח איום טילי המחבלים ימ"ש, וצה"ל יצא למלחמת ביעור הטרור. בתי בח"ד היו עסוקים בכל זמן הלחימה בסיוע מסביב לשעון לתושבים הנצורים והמופגזים ובעידוד רוחני וגשמי לחיילים המוסרים את נפשם  בעד עמנו וארצנו.

שבט

משלחת של לוחמים מצוייני צה"ל, 'בוגרי' קרבות האינתיפאדה ומלחמת לבנון השניה, טסו לעיירת הנופש אספן שבארה"ב כדי להנות מחופשה שיקומית מיוחדת בארגון מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור ובית חב"ד אספן.

אדר

מבצע פורים. רבע מליון משלוחי מנות, הבאת שמחה לחחלי צה"ל ולזקוקים לכך, אלפי קריאות של מגילת אסתר וחלוקה של מתנות לאביונים נועדו להבטיח כי 'דברי האיגרת הזאת.. לא ימוש מפי זרעם'

ניסן 

'והגדת לבנך'. רק ב"יריד חוויות הפסח" של צעירי אגודת חב"ד המתקיים בכפר חב"ד, תוכלו למצוא סביב אותם שולחנות, עוסקים במרץ בהכנת מצות מהודרות, את ילדי ביה"ס היוקרתי מצפון תל-אביב, ילדי המכינה של גן בית יעקב בפתח תקוה, כיתה א' מביה"ס של הקיבוץ הדתי, וגן ילדים מכפר חב"ד .

אייר

למעלה ממאתיים וחמישים אלף ילדים צעדו במשך עשרים וארבע השעות של ל"ג בעומר ביותר משמונה מאות תהלוכות וכינוסים שארגנו צעירי אגודת חב"ד בארץ. בכינוסים המרכזיים בירושלים, בני ברק ואשדוד השתתפו למעלה מעשרים אלף ילדי תלמודי תורה מכל זרמי היהדות החרדית

סיון

אלפים עלו אל ציונו של הרמב"ם בעיה"ק טבריה, שם ארגן מטה הרמב"ם היומי של צעירי אגודת חב"ד את מעמד סיום לימוד הרמב"ם היומי בפעם ה- 27. 

תמוז

חמש עשרה שנים מיום המר והנמהר, ג' בתמוז התשנ"ד. אלפי חסידי ומקורבי חב"ד הגיעו להתוועדויות שנועדו לחזק את רגש הגעגוע וההדבקות ברבי. ההתוועדות המרכזית צוינה בכפר חב"ד.

מנחם-אב

מאות מורים, מחנכים, מנהלם ורמי"ם נטלו חלק בועידת המחנכים הכ"א של המרכז החינוכי חסידותי של צעירי חב"ד. 'כרמי שלי' התבטא הרבי על שדה החינוך, ובוועידה עשו הכל כדי להבטיח את מצויינות פרות הכרם

אלול

כמידי שנה, הגיעו ילדי שלוחי חב"ד בארה"ק לקחת חלק בקעמפ צעירי השלוחים של צאגו"ח. שמרו את התמונה הזו, והשוו אותה בעז"ה עם תמונת 'השלוחים הבוגרים' בעוד 20 שנה. יהיו שם בעז"ה הרבה פרצופים זהים.. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.