מערכת COL | יום י"ט אייר ה׳תשס״ד 10.05.2004

200 ילדים בתהלוכה ששודרה ברדיו 'קול צופייך'

הצלחה מרשימה וחסרת תקדים בתהלוכת הילדים של ל"ג בעומר שהתקיימה ע"י אנשי חב"ד במושב שתולים בארגונים של הרב דב טברדוביץ מכפר חב"ד ור' עמי מימון. האירוע זכה לפרסום וחשיפה תקשורתית חסרת תקדים ברדיו 'קול צופייך' המשדר בכל רחבי הארץ, ובעקבות הפצת פליירים ועלונים בכל אזור המושבים. התוצאה הייתה - השתתפות של 200 איש מכל שכבות הציבור: דתיים ושאינם דתיים מהאזור כולו, שהגיעו למתנ"ס במושב.
200 ילדים בתהלוכה ששודרה ברדיו 'קול צופייך'
הרב טברדוביץ' בתהלוכה
הילדים השתתפו בכנס תורה בהנחיה מושלמת של ר עמי מימון הידוע בשידוריו ברדיו לאחר כינוס התורה ואמירת הפסוקים צעדו הילדים ברוב עם רכב המנגן את שירי רשב"י . גם הרה"ג דב טברדוביץ מכפר חב"ד שמשתתף כבר בפעם השלישית בתהלוכה עזר וסייע רבות בדרבון הילדים שרובם היה לא שומרי תורה לעת עתה.. לאחר חזרת הילדים מהתהלוכה התקיימה הגרלה על אופני הרים שנתרמו ע"י ר עמי מימון. חלוקה של ארטיקים כובעים וספרונים .ותקליטורי צפיה למחשב שנתרמו ע"י רדיו קול צופייך. בסיום האירוע נהנו הילדים בהפנינג ענק - מתקנים מתנפחים ומתקני לונה פארק מתחם ג'אגלינג ולהטוטי קרקס, ודוכני הפעלה וחלוקת ממתקים, אוכל, ועוד בכיכר.וכל זאת ע"י מר מני מעודי יו"ר המועצה שדאג למשתתפי התהלוכה. האירוע אורגן ע"י עמי מימון אמיתי חרזי חבר המושב. הרב כרמי.והרב טברדוביץ מיותר לציין את הברכות שקיבלנו מהתושבים ואת חיזוק שם חב"ד בקרב עמך ישראל.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
ישר כח לעמי מימון התקליטן
כ' אייר ה׳תשס״ד
עמי מימון ידוע כאחד שאוהב לעזור בהפצת בשורת הגאולה למרות שהוא עסוק נורא שהרי כידוע הוא נחשב כתקליטן החרדי מס' 1 וכמו שהארועים שלו מוצלחים ככה גם הפעילות
2.
כל הכבוד!!!
כ' אייר ה׳תשס״ד
כל הכבוד לcol
3.
אאאאאאמי מימון
כ' אייר ה׳תשס״ד
יישר כח
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.