מערכת COL | יום כ' אלול ה׳תשס״ט 09.09.2009

רוצים חיים מאושרים באמת?

פרוספקט חדש שהוציאה אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב נותן את ה'רצעפט' לחיים מאושרים באמת. העלון החדש עמוס באנקדוטות וביטויים של הרבי בדבר החשיבות העליונה שהרבי רואה בדבקות החסידים במנהגי חב"ד ובמרכזו כמובן הבטחת הרבי כי מי שיקפיד על המנהגים יזכה לחיים מאושרים באמת... לסיפור המלא
רוצים חיים מאושרים באמת?
פרוספקט חדש שהוציאה אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב נותן את ה'רצעפט' לחיים מאושרים באמת. העלון החדש עמוס באנקדוטות וביטויים של הרבי בדבר החשיבות העליונה שהרבי רואה בדבקות החסידים במנהגי חב"ד ובמרכזו כמובן הבטחת הרבי כי מי שיקפיד על המנהגים יזכה לחיים מאושרים באמת. הדברים נאמרו על ידי הרבי במוצאי שבת פרשת בשלח תשכ"א.

מזכ"ל אגודת חסידי חב"ד הרב אריאל למברג אומר כי הקמפיין יוצא לרגל הוצאתו לאור של 'לוח חב"ד' החדש היוצא השנה ע"י אגודת חסידי חב"ד במתכונת מורחבת ומרהיבה עם חידושים רבים ומכיל בתוכו את כל מנהגי חב"ד לשנת תש"ע.

מן המפורסמות שמעגל השנה החסידי רווי במנהגי חסידים מקדמא דנא ומנהגים שגילו לנו רבותינו נשיאנו במשך הדורות. מטרת הקמפיין הוא לדאוג שכל אחד ואחת מאנ"ש יראו לנכון לעיין מידי יום ב'לוח חב"ד' שיתלה בביתם ולהקפיד להתנהג במנהגי חב"ד. כך יזכו לחיים מאושרים באמת.

עצם תליית הלוח המיוחד הזה בבית חושפת את כל בני המשפחה למנהגי חב"ד ומדגישה כי מעגל השנה של חסיד יש לו ייחודיות משלו, וכפי שהתבטא הרבי על כך "על הילד לדעת כי הוא שונה מסביבתו ויש לו - בתור בן למשפחה חסידית - מנהגים מיוחדים משלו, וכך גם הנהגתו תהיה בהתאם"

עקב בקשתו של הרבי להטמיע בילדים את מנהגי חב"ד תצא אגודת חסידי חב"ד בעשרת ימי תשובה במבצע מיוחד בעניין זה.

על לוח חב"ד והמבצע בעקבותיו תבוא ידיעה נפרדת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.