מערכת COL | יום י"ט אלול ה׳תשס״ט 08.09.2009

מאות הצדיעו לבית חב"ד בגבעתיים ● גלרייה

מאות תומכים ואנשי עסקים באו אתמול לתאטרון גבעתיים להצדיע ביום ח"י אלול על ח"י שנים של פעילות ללא הפסקה בעיר גבעתיים בראשותו של השליח הרב יוסף יצחק בקרמן ● הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר פנה לראש העיר מר ראובן בן שחר כדי שידאג להקצאת שטח לפעילות חב"ד החשובה בעיר  לגלריית תמונות   
מאות הצדיעו לבית חב
(צילום: ישראל ברדוגו)
מאות תומכים ואנשי עסקים באו אתמול לתאטרון גבעתיים להצדיע ביום ח"י אלול על ח"י שנים של פעילות ללא הפסקה בעיר גבעתיים בראשותו של השליח הרב יוסף יצחק בקרמן.

לאחר שאמרו 'לחיים' בבר קוקטייל עשיר נכנסו הקהל לאולם התאטרון ונהנו מתוכנית אומנותית מיוחדת עם מיטב האומנים: גד אלבז, אוהד מושקוביץ, דניאל אהביאל, ישראל רנד, ילד הפלא יהונתן שיינפלד, ולהקת הקיינדלך.

רבני העיר לגבעתיים הרב יוסף גליקסברג והרב פנחס אדרי בירכו את המעמד ודיברו על חשיבות העניין של מבנה חדש לפעילות הבית חב"ד. את הערב הנחה בכשרון רב הרב דב הלפרין מאלעד.

הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר הצטרף אף הוא בפניה אישית לראש העיר מר ראובן בן שחר כדי שידאג להקצאת שטח לפעילות חב"ד החשובה בעיר.

אורח הכבוד סוכן השחקנים העולמי מר פיני זהבי ויו"ר חבר הנאמנים מר דוד נחמני הודו לקהל על התמיכה בפעילות חב"ד גבעתיים ובתקווה שיחד נמשיך מח"י אל חייל.

את האירוע ביים והפיק מיכאל כפלין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.