מערכת COL | יום י"ט אלול ה׳תשס״ט 08.09.2009

מגדל העמק: הונחה אבן פינה לבית כנסת חדש ● גלרייה

ביום הבהיר ח"י אלול, אחר הצהריים, התקיימה הנחת אבן הפינה לבית הכנסת החדש בשכונת נחל צבי במגדל העמק בראשות השליח הרב שניאור זלמן העכט. בטקס השתתפו רבני העיר, ראשי ישיבת חב"ד, עסקנים, אישי ציבור, אנ"ש ומקורבים ● במהלך נאומו הפתיע ראש העיר אלי ברדה את קהל המשתתפים ואת מנהל בית חב"ד בעיר הרב אליעזר פרסיה והכריז כי בקרוב יוקצה שטח לבניית בית חב"ד נוסף וכן בית כנסת חב"ד במרכז העיר לסיפור המלא    
מגדל העמק: הונחה אבן פינה לבית כנסת חדש ● גלרייה
(צילום: גדעון לריאונוב)
ביום הבהיר ח"י אלול, אחר הצהריים, התקיימה הנחת אבן הפינה לבית הכנסת החדש בשכונת נחל צבי במגדל העמק. בטקס השתתפו רבני העיר, ראשי ישיבת חב"ד, עסקנים, אישי ציבור, אנ"ש ומקורבים.

את האירוע הנחה בטוב טעם הרב מנחם דב דוברוסקין, שדיבר רבות אודות מעלת היום הבהיר, משמעות חודש אלול ועל ענין הנחת אבן הפינה.

הרב יצחק דוד גרוסמן רב העיר, דיבר בהתרגשות על פועלם של שלוחי הרבי במגדל העמק ועל העשייה הברוכה של השליח בשכונת "נחל צבי" הרב שניאור זלמן העכט הפועל תחת בית חב"ד במגדל העמק בהנהלת הרב אליעזר פרסיה. בשבחו של מקום דיבר גם הרב אברהם מנחם, רבה הספרדי של מגדל העמק.

השליח הרב העכט דיבר בגודל הזכות לקיים טקס ביום הבהיר ח"י אלול. ראש עיריית מגדל העמק, מר אלי ברדה שיבח את הפעילות של חב"ד בעיר ואת פעילותו של הרב העכט וסיפר שלפני שאישר את תוכניות בניית בית חב"ד חדש נשלחו מכתבים לכל תושבי השכונה ולא הייתה התנגדות כלל, אלה נהפוך הוא – תושבי השכונה ברכו על היוזמה.

מנכ"ל מוסדות חב"ד במגדל העמק, הרב לוי וילימובסקי, סיפר על מערכת יחסים החמה עם התורם, מר אבירם, והיכרותו האישית עם הוריו של התורם, שבנין המפואר אשר יוקם במקום נבנה להנצחת זכרם.

התורם עצמו דיבר בהתרגשות על הזכות הגדולה שנפלה בחלקו להיות חלק מפעילות חב"ד בעיר והביע תקווה לסיום מהיר של בניית בית חב"ד החדש. לאחר הטקס הוזמנו הרבנים והקהל להתוועדות חסידית לרגל היום הבהיר.

במהלך נאומו הפתיע ראש העיר את קהל המשתתפים ואת מנהל בית חב"ד מגדל העמק הרב אליעזר פרסיה שבקרוב יוקצה שטח לבניית בית חב"ד נוסף וכן בית כנסת חב"ד במרכז העיר. גם הרב וילימובסקי סיפר מספר פרטים אודות השתלשלות העניינים בנוגע לבניית בית חב"ד נוסף בעיר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.