מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשס״ט 07.09.2009

זעזוע: בן למשפחה חב"דית נרצח מול עיני אחיו; הרוצח נעצר

נתי מנגמי הי"ד, בן למשפחה מחסידי חב"ד בבני-ברק, בעל חנות דפוס 'נתי דיו' ברמת גן, בן 32, נדקר היום (שני) בצהריים למוות ● לפי החשד, הדוקר הוא עובד לשעבר, והמשטרה עורכת סריקות בניסיון לאתרו ● כמה מבני משפחתו הגיעו לזירת הרצח, והיו בהלם לשמע הבשורה המרה. הוריו של האיש מתגוררים בגבעת-שמואל, ואחד מאחיו מתגורר בנחלת הר-חב"ד ● הותיר אחריו 2 ילדים ואישה בהריון מתקדם ● הלוויתו נערכת כעת לסיפור המלאפרסום ראשון: הרוצח הסגיר את עצמו למשטרה >>>
זעזוע: בן למשפחה חב
הזירה, היום

יהודי דתי, בן למשפחת חסידי חב"ד בגבעת שמואל, הוא הנרצח היום בצהרים, בחנות 'נתי דיו' ברמת גן, אותה ניהל יחד עם אחיו. ערבי שעבד במקום ופוטר על ידו, שב לחנות, ובתום ויכוח,  שלף סכין, דקר את מעסיקו לשעבר ונמלט.

הנרצח הוא דתן (נתי) מנגמי הי"ד, בן 33, הותיר אחריו 2 ילדים ואישה בהריון מתקדם. תחילה הצליחו אנשי מד"א לייצב את מצבו והוא פונה לבית החולים במצב קריטי, אך לבסוף כשל תחת פצעי הדקירות הרבות.

בזמן האירוע שהה במקום אחיו פנחס, עימו ניהל נתי ז"ל את החנות, שעסקה במכירת פתרונות דיו למדפסות. העובד שפוטר עבד בעבר כשליח במקום, הויכוח שהוביל לדקירה נסוב סביב כמה מאות שקלים בלבד. זהותו של הדוקר,צעיר  ערבי כבן 20,  ידועה למשטרה. 

בשעות הצהרים ביקשה המשטרה לערוך נתיחה לגופה, אולם בהתערבות המחלקה המשפטית של זק"א הוסכם, כי המשטרה תסתפק בבדיקה חיצונית רגילה ללא נתיחה של ממש.

עדכון, השעה 23:45: החשוד ברצח הסגיר את עצמו למשטרה. החשוד הגיע בגפו למשטרת מרחב יפתח, שם הוא נעצר והועבר לחקירה במשטרת מרחב דן. בבוקר יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.