מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשס״ט 07.09.2009

השליח מאוקראינה התוועד בפתח תקווה

התוועדות רווית-רגש התקיימה אמש, אור לח"י אלול, בפתח תקוה, עם הרב יהושע רסקין, שליח הרבי לחמלניצקי שליד מז'יבוז'. קרוב לשש שעות רצופות התוועד הרב רסקין, על הצלחות וקשיים בחיי השליחות, ועל ההתמסרות וההתבטלות המוחלטת לרבי הנדרשת מכל חסיד, תוך שהוא מתבל את דבריו בסיפורים רבים מחייו הפרטיים והציבוריים לסיפור המלא
השליח מאוקראינה התוועד בפתח תקווה
התוועדות רווית-רגש התקיימה אמש, אור לח"י אלול, בפתח תקוה, עם הרב יהושע רסקין, שליח הרבי לחמלניצקי שליד מז'יבוז'. קרוב לשש שעות רצופות התוועד הרב רסקין, על הצלחות וקשיים בחיי השליחות, ועל ההתמסרות וההתבטלות המוחלטת לרבי הנדרשת מכל חסיד, תוך שהוא מתבל את דבריו בסיפורים רבים מחייו הפרטיים והציבוריים.

עשרות האנשים, חסידי ואוהדי חב"ד, שתו בצמא את דבריו ומיאנו לעזוב את האווירה המיוחדת ששררה בהתוועדות, שהסתיימה רק קרוב לעלות השחר. ניגוני הנשמה וה"שבת אחים גם יחד" חיזקו ועודדו רבים בקהל, שהתעוררו וקיבלו על עצמם החלטות טובות להתחזק בלימוד תורת החסידות והליכה בדרכיה.

ההתוועדות אורגנה ע"י הרב מרדכי גורליק, מנהל הפעילות של בית חב"ד פ"ת, תחת השליח הרב אשר דייטש, ובשיתוף פעולה עם השליח-תורה ומנהל מרכז 'נשמה' – הרב אברהם פרקש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.