מערכת COL | יום י"ז אלול ה׳תשס״ט 06.09.2009

ספר הכוזרי שתורגם לרוסית הוצג ביריד הבינלאומי

בין שלושת אלפים חברות של הוצאה לאור, המשתתפים ביריד הספרים הבינלאומי במוסקבה, משתתפת גם הוצאה לאור "לחיים", שהיא היום הוצאה לאור היהודית הגדולה ביותר בחבר העמים " ● בדוכן מוצגים גם עשרות ספרי יהדות, כאשר הביקוש היה במיוחד לספרי 'סליחות', 'מחזור', החומש החדש עם תרגום רש"י ברוסית, ליקוטי שיחות ברוסית וספרי חסידות רבים לתמונות  
ספר הכוזרי שתורגם לרוסית הוצג ביריד הבינלאומי
בין שלושת אלפים חברות של הוצאה לאור, המשתתפים ביריד הספרים הבינלאומי במוסקבה, משתתפת גם הוצאה לאור "לחיים", שהיא היום הוצאה לאור היהודית הגדולה ביותר בחבר העמים.

"לחיים" שהוקמה לפני למעלה מעשור, ביוזמת רבה הראשי של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר, הוציאה לאור למעלה משלוש מאות ספרים ברוסית, בנוסף לירוחון הפופלרי הנושא גם הוא את השם "לחיים".

בכל יריד ספרים בינלאומי, מוזמנת הנהלת "לחיים" לקחת חלק ביריד.

בראשית השבוע נפתח במוסקבה היריד השנתי הבינלאומי, כאמור, בהשתתפות שלושת אלפים חברות של הוצאה לאור, כאשר השנה, לרגל הגידול במשתתפים ביריד, התקיים היריד באולם ענק וחדש שנבנה בפארק "וועדנכא", הכולל למעלה מ35,000 מ"ר!
בדוכן "לחיים" הוצג לראשונה "ספר הכוזרי" שתורגם לרוסית, ויצא השבוע ממכבש הדפוס.

הספר החדש גרם להתעיינות מרובה של המשתתפים הרבים וכלי תקשורת הרבים, אצל השליח ר' ברוך גורין, מו"ל "לחיים" ודובר איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים.
כמו"כ, מוצגים בדוכן עשרות ספרי יהדות, כאשר הביקוש היה במיוחד לספרי 'סליחות', 'מחזור', החומש החדש עם תרגום רש"י ברוסית, ליקוטי שיחות ברוסית וספרי חסידות רבים.

דוכן "לחיים", פועל בסיוע קרן "אבי-חי", כאשר ביום שישי, נסגר הדוכן עד ליום ראשון בבוקר ושלט מאיר עיניים ציין "הדוכן היהודי של לחיים סגור לכבוד קדושת השבת קודש"!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.