מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשס״ט 07.09.2009

צפיפות בגנים בלוד: 42 ילדות בגן. ההורים מוחים

רישום שיא נרשם השנה לגן חובה בנות חב"ד בשיכון חב"ד בלוד, וכתוצאה מכך החלו את שנת הלימודים 42 ילדים, הרבה לתקן המקובל בגנים. מזה מספר שבועות שמנסים עסקני הקהילה ובראשם ר' חיים גלינסקי למצוא פיתרון לבעיה ● בעצה אחת עם מנהלת החינוך בעיר הוחלט להעניק לגן של השיכבה הצעירה יותר תקן של "גן חובה", ולהעביר אליו 7 בנות, אך ההורים מסרבים ● היום, הגיעו לגן 42 בנות, והדבר מהווה בעיה גדולה לסיפור המלא
צפיפות בגנים בלוד: 42 ילדות בגן. ההורים מוחים
צפיפות בגני חב"ד בלוד (ארכיון)

רישום שיא נרשם השנה לגן חובה בנות חב"ד בשיכון חב"ד בלוד, וכתוצאה מכך החלו את שנת הלימודים 42 ילדים, הרבה לתקן המקובל בגנים.

מזה מספר שבועות שמנסים עסקני הקהילה ובראשם ר' חיים גלינסקי למצוא פיתרון לבעיה.

"באם הורים היו נרשמים בזמן, בחודש מרץ, היינו מודעים לבעיית הצפיפות בזמן והיינו פועלים לפתוח גן חובה חב"ד נוסף, אך חלק מההורים נרשמו רק בחודשי הקיץ, והיה כבר מאוחר להיערך לפתיחת גן נוסף", הוא מספר בשיחה עם COL.

ראש העיר מר אילן הררי ביקר בסוף השבוע בגן ועמד מקרוב אחר הבעיה. יצויין, כי בגן מתחנכים גם ילדים מברקת ומאיזור לוד אך הם אלו דווקא שנרשמו בזמן וקיבלו אישור מסודר.

בעצה אחת עם מנהלת החינוך בעיר הוחלט להעניק לגן של השיכבה הצעירה יותר של הגננת מרים לולאי תקן של "גן חובה", ולהעביר אליו 7 בנות שנרשמו אחרונות, אך ההורים מסרבים. הם מתעקשים שבגן של הגננת נאווה לנקין בו התחילו בנותיהם את השנה הם יסיימו.

היום, הגיעו לגן 42 בנות, והדבר מהווה בעיה גדולה הן לגננת ולסייעת, הן להורים שלא מוכנים לבנותיהם ילמדו בגן כה גדול, והן מבעיות בטיחותיות והביטוח שלא מכסה את הבנות העודפות.

הבעיה עודנה בשיאה, ופתרון אין באופק.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.