מערכת COL | יום י"ג אלול ה׳תשס״ט 02.09.2009

לבייב התרשם בביקור אצל השלוחים במערב אוקראיינה

הנגיד החסידי ר' לוי לבייב, הגיע יחד עם רעייתו מרת אולגה וחלק מבני משפחתם, לביקור צנוע ורב רושם אצל השלוחים במערב אוקראינה ● משפחת לבייב הגיעה בכדי לחזקם ולעמוד מקרוב על ההתפחויות הרבות בקרב תלמידי רשת בתי הספר "אור אבנר - חב"ד" ● את פניהם בשדה התעופה קיבלו הרב שלמה ווילהלם, שליח ורב העיר ז'יטומיר, והרב שאול הלוי הורביץ, שליח ורב העיר וויניצא  לתמונות נוספות  
לבייב התרשם בביקור אצל השלוחים במערב אוקראיינה
הנגיד החסידי ר' לוי לבייב, הגיע לפני שבועיים יחד עם רעיתו מרת אולגה וחלק מבני משפחתם, לביקור צנוע ורב רושם אצל השלוחים במערב אוקראיינה.

משפחת לבייב הגיעה בכדי לחזקם ולעמוד מקרוב על ההתפחויות הרבות בקרב תלמידי רשת בתי הספר "אור אבנר - חב"ד", מיסודו של של ר' לוי לבייב.

האורחים הגיעו בטיסה ישירה לעיר וויניצא, שם קידמו את פניהם רבה של מערב אוקראיינה הרב שלמה ווילהלם, שליח ורב העיר ז'יטומיר, והרב שאול הלוי הורביץ, שליח ורב העיר וויניצא, שבסידור מיוחד עם השלטון המקומי, פתח במיוחד את שדה התעופה הישן בעיר.

בטקס קבלת הפנים הרשמית, לקחו חלק המושל מר דוברובסקי, ראש העיר של וויניצא מר וולדימיר בוריסוביץ', ואישיים נכבדים נוספים מהעיר.

משם המשיכו לסיור בבית הספר "אור אבנר - חב"ד", המנוהלת בהצלחה רבה ע"י הרבנית חנה הורביץ, השליחה בוויניצא.

במקום נערך טקס מרגש וחגיגה צנועה, בהשתתפות נכבדי הקהילה בראשותו של הרב שאול הורביץ, שגם סקר בפני האורחים את ההפתחות הגדולה בעיר וויניצא, הן בבית הספר, בתי הכנסת, בנין בית חב"ד החדש במקום ועוד.

רבה של מערב אוקראיינה הרב שלמה ווילהלם, הציג בפני האורחים את ההתרחות הרבה בכל הערים במערב אוקראיינה, הכוללים היום ב"ה, עשרות משפחות של שלוחים, מוסודות רבים ואלפי תלמידים ברשת חינוך פרוסה ומסועפת בכל מערב אוקרייאנה, ואשר נמצאת בימים אלה בסימן גדילה והתרחבות.

הרבנית הורביץ הגישה לאורחים, ציור שמן מקורי של מבנה בית הספר אור אבנר בוויניצא, כהוקרה מעומק הלב בשם השלוחים וכלל יהודי העיר והאזור.

כמו"כ, העניקו תלמידי בית הספר גלובוס מאיר, שבמרכזו תמנות משפחת לבייב, וקרני אור יוצאות ומאירות את העולם כולו, וכן אלבום ודיסק, בהם סקירה על קצה המזלג של הפעליות הענפה בעיר.

לפני טיסתם הבייתם, נפרדו משפחת לבייב בווניצא מהשלוחים, תוך הודיה והערכה על האירוח הנפלא, שרישומו יחקק בליבם לעד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.