מערכת COL | יום י"ג אלול ה׳תשס״ט 02.09.2009

צעירי חב"ד בפעילות חגים עם נפגעי הטרור

כמידי שנה לקראת החגים מקיימים במטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור פעילות מיוחדת של תמיכה ועידוד, לצד סיוע כספי וביקורי בית עם משפחות נזקקות מנפגעי הטרור ● בימים אלו פוקדים אנשי צעירי חב"ד את בתי עשרות אלמנות ויתומים ופצועים ומעניקים להם סיוע כספי וחבילות מזון כדי שיוכלו לחגוג את סעודות החג בהרחבה לידיעה בהרחבה
צעירי חב
כמידי שנה לקראת החגים מקיימים במטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור פעילות מיוחדת של תמיכה ועידוד, לצד סיוע כספי וביקורי בית עם משפחות נזקקות מנפגעי הטרור.

בימים אלו פוקדים אנשי צעירי חב"ד את בתי עשרות אלמנות ויתומים ופצועים ומעניקים להם סיוע כספי וחבילות מזון כדי שיוכלו לחגוג את סעודות החג בהרחבה.

כמו כן התייחסות מיוחדת מעניקים בצעירי חב"ד לחיילים הפצועים ממבצע עופרת יצוקה ומלחמת לבנון השניה, בהענקת מארז שי של דבש תוך הבעת הוקרה והזדהות על מסירות נפשם למען עם ישראל.

2,800 משפחות שכולות ופצועים יקבלו אגרת ברכה מיוחדת עם איחולים לקראת השנה החדשה, על מנת לתת להם את ההרגשה כי זוכרים אותם במיוחד בימי חג, בו הכאב על האובדן מתעצם. בימי חול המועד סוכות יתקיימו אירועים ומסיבות מיוחדות עבור המשפחות על מנת להביא להם את שמחת החג.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.