מערכת COL | יום י"ב אלול ה׳תשס״ט 01.09.2009

הצלצול הראשון בבית ספר צעירי-חב"ד הגדול בקייב ● גלרייה

בבית הספר היהודי הגדול "שמחה" שעל ידי צעירי חב"ד קייב נפתחה שנת הלימודים בהצלחה רבה. בטקס ה"צלצול הראשון" נטלו חלק אישים ומכובדים רבים, שגרירת ישראל הגב' זינה קלייטמן בירכה את התלמידים והוריהם לרגל פתית שנת הלימודים ולרגל ראש השנה הקרב ובא ● מנהל צעירי חב"ד בקייב ר' לוי יצחק אדרעי הביא עימו מישראל מכתב ברכה מיוחד משר החוץ מר אביגדור ליברמן עבור הנהלת ותלמידי בית הספר שמחה חב"ד שאותו אף הקריאה השגרירה  לתמונות  
הצלצול הראשון בבית ספר צעירי-חב
בבית הספר היהודי הגדול "שמחה" שעל ידי צעירי חב"ד קייב נפתחה שנת הלימודים בהצלחה רבה.

בטקס ה"צלצול הראשון" נטלו חלק אישים ומכובדים רבים, שגרירת ישראל הגב' זינה קלייטמן בירכה את התלמידים והוריהם לרגל פתית שנת הלימודים ולרגל ראש השנה הקרב ובא.

מנהל צעירי חב"ד בקייב ר' לוי יצחק אדרעי הביא עימו מישראל מכתב ברכה מיוחד מסגן ראש הממשלה ושר החוץ של מדינת ישראל מר אביגדור ליברמן עבור הנהלת ותלמידי בית הספר שמחה חב"ד.

שגרירת ישראל באוקראינה הגב' זינה קלייטמן אמרה כי ההתרגשות ממלאת את כל התלמידים מכל הכיתות בתחילתה של שנה חדשה והזכירה את ראש השנה הקרב ובא. היא ציינה כי היא תמיד נהנית לבוא ולבקר במוסדות צעירי חב"ד בקייב. היא קראה את מכתבו של ליברמן בפני התלמידים, ותירגמה אותו.

ברכות נשאו גם הרב משה אסמן שדיבר על מעלתם של התלמידים הלומדים במוסדות החינוך היהודיים והזכיר את מייסד בית הספר הרב דוב קרסיק שנכח אף הוא בטקס.

כן ברכו ראש לשכת נתיב מר פליקס מנדל וראש נציגות הסוכנות היהודית בקייב הגב' בלנה שחר, הטקס הסתיים בתקיעת שופר על ידי ר' לוי יצחק אדרעי.

לאחר הטקס הרשמי התקיימה הרמת כוסית במשרד הנהלת בית הספר בו נטלו חלק ידידי ותומכי המוסדות, בהם הנגיד ר' רפאל ראטמאן ועוד.

ההורים הנרגשים הודו למנהלי בתי הספר ובמיוחד לשלוחים הרב מרדכי לבנהרץ הרב ברוך מנדלסון והרב אבישי באטשוילי על עבודתם הרבה במשך כל השנה לחינוך יהודי ערכי בעיר קייב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.