מערכת COL | יום י"ב אלול ה׳תשס״ט 01.09.2009

הגליון ה-22 של 'מעיינותך' יצא-לאור ● להורדה

בגיליון מוגדל של מעיינותיך שיוצא לאור בימים אלו על ידי 'תורת חב"ד לבני הישיבות' מופיעים שלושה מאמרים יסודיים בחסידות. מאמר חדש מהגה"ח ר' יואל כהן בעניין אחדות ה' וביאורים יסודיים בשער היחוד והאמונה ● עוד בגיליון: קטעים מיוחדים ממאמרי כ"ק אדמו"ר הריי"ץ נ"ע בענייני תקיעת שופר ותיאור ארוך ומיוחד של הנסיעה לרבי וראש השנה אצל הרבי ע"י הסופר הרב שמואל אבידור להורדת הקובץ
הגליון ה-22 של 'מעיינותך' יצא-לאור ● להורדה
בגיליון מוגדל של מעיינותיך שיוצא לאור בימים אלו על ידי 'תורת חב"ד לבני הישיבות' מופיעים שלושה מאמרים יסודיים בחסידות. מאמר חדש מהגה"ח ר' יואל כהן בעניין אחדות ה' וביאורים יסודיים בשער היחוד והאמונה.

מאמר מקורי ומלבב מהרב אלחנן ניר ר"מ בישיבת הסדר בגוש עציון בעניין רצוא ושוב בתורת אדמו"ר הזקן ומאמר ארוך ויסודי מהגה"ח ר' אריה לייב קפלן ע"ה שליחו של הרבי לצפת בעניין עשר הספירות, הקדמה כללית וסיכום עניינה של כל ספירה.

מאמר זה הופיע בזמנו כשכתוב משיעוריו של הרי"ל בשלושה גיליונות של 'באור החסידות' היוצא לאור ע"י היכל מנחם בבורו פארק ועורר עניין רב, כעת המאמר מוגש עם עריכה ועיבוד קל ע"י הרב מנחם מענדל ברוד.

עוד בגיליון קטעים מיוחדים ממאמרי כ"ק אדמו"ר הריי"ץ נ"ע בענייני תקיעת שופר ותיאור ארוך ומיוחד של הנסיעה לרבי וראש השנה אצל הרבי ע"י הסופר הרב שמואל אבידור.

גיליון חגיגי ומוגדל זה מוקדש לע"נ מרת חנה לבייב ע"ה שיום הזיכרון שלה חל בימים אלו ולזכות בנה הנגיד ר' לוי לבייב התומך הראשי של רשת כוללי ערב "לב לדעת" שע"י תורת חב"ד לבני הישיבות אשר עשרות תלמידיהם ניגשים ביום ראשון למבחן הכללי על התניא יחד עם עוד בחורים ואברכים רבים מישיבות רבות ברחבי הארץ.

להורדת הקובץ בפורמט PDF: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.