מערכת COL | יום ח' אלול ה׳תשס״ט 28.08.2009

אשקלון: משביתים את כל בתי ספר בגלל מצוקת חב"ד

וועד ההורים העירוני הודיע לראש העיר אשקלון, מר בני וקנין, שהם משביתים את כל בתי הספר עקב הצפיפות, המצב הבטחוני והתברואתי בבית ספר חב"ד ● מר יוסף זונגולסז, יו"ר וועד ההורים של בתי ספר חב"ד בעיר, דיווח כי "זה תענוג לראות איך כל יו"רי וועדי הורים מכל העיר מגבים את תלמידי חב"ד ווהערכה שיש להם לשלוחי הרבי בעיר, לאנשי חב"ד ולמוסדות של חב"ד" ● הרב מנחם מענדל ליברמן, השליח הראשי לאשקלון, פנה בקריאה לרבני חב"ד ולמנהלי בתי ספר חב"ד להביע הזדהות ולהצטרף למאבק לסיפור המלא
אשקלון: משביתים את כל בתי ספר בגלל מצוקת חב

וועד ההורים העירוני הודיע לראש העיר אשקלון, מר בני וקנין, שהם משביתים את כל בתי הספר עקב הצפיפות, המצב הבטחוני והתברואתי בבית ספר חב"ד.

וועד ההורים העירוני מגבה את פעילות וועד ההורים של בתי ספר חב"ד ומביע הזדהות עמוקה עם הבעיה ועם הצדק והיושר בטענות חב"ד והצורך הדחוף בפתרון הולם.

מר יוסף זונגולסז, יו"ר וועד ההורים של בתי ספר חב"ד בעיר, דיווח כי "זה תענוג לראות איך כל יו"רי וועדי הורים מכל העיר מגבים את תלמידי חב"ד ווהערכה שיש להם לשלוחי הרבי בעיר, לאנשי חב"ד ולמוסדות של חב"ד, את האהבה והמסירות נפש שיש להם שגם ילדי חב"ד ילמדו בתנאים ראיים. איך שהביעו את עמדתם הנחרצת "שלא יתכן שילדיהם לומדים בתנאים ראויים ואילו תלמידי חב"ד לומדים במצב קשה כזה".

כל בתי ספר באשקלון ישבתו בתחילת שנת הלימודים הקרובה אם לא ימצא פיתרון לכיתות לימוד חסרות ולבעיית הצפיפות בבית ספר "אור מנחם". הרב מנחם מענדל ליברמן, שליח הראשי לאשקלון, פנה בקריאה לרבני חב"ד ולמנהלי בתי ספר חב"ד מכל רחבי הארץ ללמוד מוועד הורים הכלל עירוני של אשקלון, להביע הזדהות ולהצטרף למאבק.

"הרבי היה נגד שביתת לימודים ועל כן מעולם לא שבתנו, אך במצב של פיקוח נפש כמו בבית הספר באשקלון אין שום ברירה אחרת, אומר הרב ליברמן, בפועל אין מקום לכל התלמידים במיוחד לאור מצבו הבטחוני והתברואתי המסוכן של מבנה בית הספר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.