מערכת COL | יום ו' אלול ה׳תשס״ט 26.08.2009

השליח קורא למדינות: לאסור כניסת ראש העיר האנטישמי

הרב אברהם וולף, הרב הראשי של אודסה ודרום אוקראינה, פנה למספר מדינות בבקשה לאסור את כניסתו של ראש עיריית אוז'גורד סרגי ראטושניאק, אשר בעת מסע הבחירות של אחד מן המועמדים המובלים לנשיאות אוקראינה, העיר הערות גזעניות והצהרות אנטישמיות ● המכתב נשלח גם שר החוץ הישראלי אביגדור ליברמן  לסיפור המלא ● אודסה: השליח קורא לפטר את ראש עיריית אוז'גורוד
השליח קורא למדינות: לאסור כניסת ראש העיר האנטישמי
ראש העיר אוז'גורוד והרב אברהם וולף
הרב אברהם וולף, הרב הראשי של אודסה ודרום אוקראינה, פנה למספר מדינות בבקשה לאסור את כניסתו של ראש עיריית אוז'גורד סרגי ראטושניאק, אשר בעת מסע הבחירות של אחד מן המועמדים המובלים לנשיאות אוקראינה, העיר הערות גזעניות והצהרות אנטישמיות.

מכתבו הגלוי של הרב וולף נשלח למר חבייר סולנה (Javier Solana), המזכיר הכללי של האיחוד האירופי. מר אביגדור ליברמן, שר החוץ של ישראל. מר סרגיי לברוב Sergey Lavrov, שר החוץ של רוסיה. ולגברת הילרי קלינטון- Hillary Rodham Clinton מזכירת המדינה של ארה"ב.

וולף קרא לשרים לשמש דוגמא לאלו "מהפוליטיקאים האוקראינים העומדים להשתמש כקלף משחק בזהות היהודית במהלך הבחירות לנשיאות ולפרלמנט הקרובות, ובכך פועלים כנגד האינטרסים של מדינת אוקראינה, כמו גם נגד האינטרסים של כל הקהילה הבינלאומית".

בה בעת, בירך הרב וולף את הפוליטיקאים האוקראינים אשר גינו את סרגי ראטושניאק ואת הצהרותיו ובעיקר את התנהגותו האחרונה כלפי היהודים, וכמו כן את החלטתה של התביעה הכללית להעמידו לדין בשלושה סעיפים נפרדים, כולל הסתה לשנאה אתנית, וקרא למנהיגים "לתמוך בתהליכים של חיסול תופעת שנאת הזרים באוקראינה. "
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.