מערכת COL | יום ו' אלול ה׳תשס״ט 26.08.2009

ארבעה אברכים מתוך 250, כך הם נשמעים ● וידאו

כפי שדווח ב-COL מאות אברכים עושים בימים אלו את החזרות האחרונות וההכנות לקראת מבחן התניא הגדול שמקיימת תכנית 'לב לדעת' שעל ידי תורת חב"ד לבני הישיבות ● החזרה המשותפת הכללית והמסכמת הסתיימה לפני כשבועיים בבית המדרש נעם בירושלים, בהשתתפות כמאתיים וחמישים אברכים ובני ישיבות, מכל החוגים ומכל הזרמים ● ארבעה אברכים מתוך 250, כך הם נשמעים ● בואו לצפות בוידאו לצפייה בוידאו + מבחן כללי ראשון מסוגו על ספר התניא + החזרה הגדולה בעיצומה: 6 שעות רצופות תניאמאות אברכים לקראת המבחן הגדול על ספר התניא + כך מסקרת התקשורת את מבחן התניא
ארבעה אברכים מתוך 250, כך הם נשמעים ● וידאו
כפי שדווח ב-COL מאות אברכים עושים בימים אלו את החזרות האחרונות וההכנות לקראת מבחן התניא הגדול שמקיימת תכנית 'לב לדעת' שעל ידי תורת חב"ד לבני הישיבות.

החזרה המשותפת הכללית והמסכמת הסתיימה לפני כשבועיים בבית המדרש נעם בירושלים, בהשתתפות כמאתיים וחמישים אברכים ובני ישיבות, מכל החוגים ומכל הזרמים.

מרגש ומפתיע היה לראות את האברכים מכל הקצוות, כולם נקבצו ובאו לך, להגות ולהעמיק בספר התניא, כשהם מציינים בפה מלא את התרומה הגדולה של התניא לחיי היום יום שלהם, לעבודת ה', לאמונה, התפילה והלימוד, שכולם נראים אחרת בעקבות לימוד החסידות.

"הגעתי מהמילואים, ישר מהפעילות בשטח. היה חשוב לי להיות כאן בעיקר בגלל החזרה המשותפת", אומר לנו קצין במילואים אורן אלעד, הלומד ב"כולל" בתל אביב והגיע לכאן מבסיס צאלים שבדרום, "לימוד התניא מוסיף לי המון בעבודת ה'. אי אפשר להיבחן על התניא "שלא לשמה" כי התניא הוא ההיפך מזה. המבחן הוא הלשמה הכי גדול, להיות בטוחים שהבנו את התניא"

משה ניומרק, מישיבת 'תורת החיים' ביד בנימין בראשות הרב שמואל טל, מספר על הלימוד במסגרת תכנית 'לב לדעת': "תניא ספר כל כך מובנה ובונה, לימוד מידי יום ברמה גבוהה ואוירה נעימה עם מגידי שיעור מטעם התכנית הרב אליהו קירשנבאום והרב שמואל נחימובסקי, עברנו שנתיים מדהימות ורוצים להצליח במבחן".

מאיר רכס מבית שמש החרדית, מתלמידי הרב זלמן גופין שקבוצה נכבדת מהם מצטרפת למבחן: "התניא שהוא ה'שלחן ערוך' של החסידות. אנחנו לומדים איך להעמיד בית כמו שצריך עם יסודות נכונים, עם התניא לימוד זה לימוד, תפילה זו תפילה. זה הזמן לבחון את עצמנו האם אנחנו יודעים את התניא או שלא".

רפאל חזקי, מישיבת מצפה יריחו, עולה חדש מברזיל מספר לנו גם הוא על הלימוד בתכנית "לב לדעת" בישובו ועל התרגשותו לקראת המבחן ,הוא מרגיש כיצד הלימוד מסייע לו ומקדם אותו בעבודת ה' ובביטול שדורשת החסידות.

לצפייה לחצו על כפתור ההפעלה:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.