מערכת COL | יום ו' אלול ה׳תשס״ט 26.08.2009

בעוד כחודש: ספר תורה לזכר הרב הלל פעווזנער ע"ה

בפאריז, בירת צרפת, יתאספו המונים לציין את יום השנה לפטירתו של רבם ומנהיגם הנערץ, הגאון הרב הלל פעווזנער זצ"ל שנלב"ע למחרת ראש השנה של שנת ה'תשס"ט – הקהל ● המאורע ישולב בהכנסת ספר תורה מיוחד ● הזדמנות חד פעמית למוקיריו ותלמידיו הרבים להשתתף בזכות הכתיבה לסיפור המלא
בעוד כחודש: ספר תורה לזכר הרב הלל פעווזנער ע
הרב הלל פבזנר, אב"ד ועד רבני ליובאוויטש בצרפת
אחד עשר חודשים חלפו, מאותו יום מר בו התבשרה הקהילה היהודית בצרפת בכלל ותנועת חב"ד בפרט כי איבדה את אחד מראשיה, הגאון החסיד הרב הלל פעווזנער זצ"ל, "הרב" בה"א הידיעה של עשרות אלפי יהודים בצרפת ומחוצה לה,

עולם התורה והחסידות איבד את אחד מטובי בניו. משך שנים רבות, תחת מגוון תפקידיו הרמים ברבנות ובהנהגה לחם הרב בעוז ובקדושה להקים עולה של תורה, וידיו רב לו בהתהוות של הקהילה היהודית הגדולה ביותר באירופה דווקא בצרפת, מאות בתי כנסת תלמודי תורה ישיבות ומוסדות צדקה וחסד. את הכבוד והיקר שרוכשים לו קהילות אלו על רבניהם ומורי דרכם ניתן היה לראות במהלך ההלוויה ההמונית וביקורי התנחומים כמו בעצרות ההתעוררות בימי השבעה והשלושים.

בשליחותו של הרבי, ובמאות הוראות מפורטות, היה הרב פעווזנער כרועה נאמן לאלפי המשפחות החב"דיות בצרפת כולה, להם שימש כרב פוסק משכמו ומעלה, שידע לשלב בין תקיפות רבנית קדומת הוד, לבין רכות אבהית של מורה דרך ומשען וכתף.

מעמד הקהל מרכזי, והכנסת ספר תורה מיוחד שכתיבתו מסתיימת בשבועות אלו, ישולבו בהתכנסות ההמונים, שתתקיים אי"ה ביום חמישי ו' תשרי ה'תש"ע – 24 בספטמבר 2009 בשעה 6 אחר הצהרים. האירועים כולם ירוכזו בקמפוס המפואר "סיני", אחד מיני רבים, של חינוך תורה וחסד שהקים הרב במו ידיו ברבות השנים.

מטעם הוועדה המארגנת בשמם של בני המשפחה נמסר, כי לאור פניות רבות, תינתן הזדמנות פז מיוחדת לתלמידיו ותלמידותיו הרבים, לאוהדיו ומוקירי זכרו, ליטול חלק בזכות הגדולה של הנצחת שמו בכתיבת ספר התורה המיוחד "ספר תורה של הקהל", שיוכנס ברוב פאר והדר בסמיכות ליום היארצייט.

ניתן לרכוש פרשיות שלימות, פסוקים, או אותיות בספר התורה.
המחיר המינימלי: 5 € לאות אחת. 52 € לפסוק אחד. 520 € לפרשה שלימה.
ניתן כמובן לרכוש עבור כל אחד מבני המשפחה, הקהילה, המוסד וכדומה.
לפרטים נא ליצור קשר בטלפון: 33158050110+ (או למתקשרים מצרפת – 0158050110)
כמו כן ניתן ליצור קשר בכתובת: [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.