מערכת COL | יום ד' אלול ה׳תשס״ט 24.08.2009

סיימת קניות? בקופה יציעו לך לתרום לקרן "יד לשליח"

האחים פרידמן העניקו בשנה האחרונה 475 אלף דולר לשלוחים ברחבי העולם במסגרת קרן "יד לשליח" שנוסדה על ידי משפחת פרידמן. הקרן מעניקה לשלוחים מענקים בסך 1.000 דולר המיועדים לצרכיהם האישיים ● לאחרונה, הוסיפה המשפחה אפשרות חדשה של תרומת בעת קניית מצרכים בחנויות שונות בקראון-הייטס. בעת סיום עריכת החשבון בקופה, נשאל הקונה באם הוא מעוניין לתרום לקרן "יד לשליח" סכום של דולר, 3 דולרים, או 5 דולר לסיפור המלא
סיימת קניות? בקופה יציעו לך לתרום לקרן
המיזם החדש במכולת קאהן'ס בקינגסטון: לתרום ליד הקופה

האחים פרידמן העניקו בשנה האחרונה 475 אלף דולר לשלוחים ברחבי העולם במסגרת קרן "יד לשליח" שנוסדה על ידי משפחת פרידמן לזכר אביהם הרב יעקב משה פרידמן ע"ה. הקרן מעניקה לשלוחים מענקים בסך 1.000 דולר המיועדים אך ורק לצרכיהם האישיים של השלוחים.

"למרבה הצער, אנחנו שומעים על שלוחים שנאלצים, בשל המשבר הכלכלי, להשתמש במענקים שלנן כדי לשלם שכר דירה והוצאות עבור אוכל", אומר הרב שלמה פרידמן המנהל את הקרן. "כל דולר שנאסף מועבר לשלוחים. אין לנו שום הוצאות ארגוניות אחרות מלבד בול של 44 סנט"...

לאחרונה, הוסיפה המשפחה אפשרות חדשה של תרומת בעת קניית מצרכים בחנויות שונות בקראון-הייטס. בעת סיום עריכת החשבון בקופה, נשאל הקונה באם הוא מעוניין לתרום לקרן "יד לשליח" סכום של דולר, 3 דולרים, או 5 דולר. בסוף כל שבוע, הכסף מועבר לאנשי הקרן.

ומסתבר כי גם הצרכנים שמחים. "הוספת הכרטיס של "יד לשליח" לסל הקניות שלי נותנת לי הרגשה של קניות לא רק עבור המשפחה שלי, אלא עבור כל משפחת השלוחים", אומרת הגב' שרה כהן תושבת השכונה.

"תמונה של שליח בעת שפותח את תיבת הדואר ומוצא מכתב שהוא קיבל מענק מיאתנו - שווה הכל", מסכם אחד האחים, הזמר ר' אברהם פריד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.