מערכת COL | יום ד' אלול ה׳תשס״ט 24.08.2009

בעקבות מומביי: זק"א תקים סניף בארגנטינה

במסגרת הפרויקט להקמת 'היחידה הבינלאומית' של זק"א ברחבי העולם, ביקר לאחרונה יו"ר הארגון יהודה משי זהב בארגנטינה ● יו"ר הארגון נפגש גם עם הרב צבי גרינבלט השליח הראשי של חב"ד ומשי זהב הציג בפניו את הרעיון שעומד מאחורי 'היחידה הבינלאומית' של זק"א. וזאת כהפקת לקחים מהפיגוע במומבאי בו שוב הוכיח ארגון זק"א את יכולתו להקפיץ בהתראה קצרה צוותי חירום למרחקים עצומים ולפעול בכל תנאי ומצב, וזאת בהיות זק"א ארגון בינלאומי המוכר ע"י האו"ם  לסיפור המלא   
בעקבות מומביי: זק
במסגרת הפרויקט להקמת 'היחידה הבינלאומית' של זק"א ברחבי העולם, ביקר לאחרונה יו"ר הארגון יהודה משי זהב בארגנטינה. שם התקבל בברכה ובחביבות רבה על ידי כל רבני וראשי הקהילות היהודיות במקום. שהביעו את שבחם והתפעלותם מהפעילות הענפה של ארגון זק"א בארץ ובעולם.

יו"ר הארגון נפגש גם עם הרב צבי גרינבלט השליח הראשי של חב"ד ומשי זהב הציג בפניו את הרעיון שעומד מאחורי 'היחידה הבינלאומית' של זק"א. וזאת כהפקת לקחים מהפיגוע במומבאי בו שוב הוכיח ארגון זק"א את יכולתו להקפיץ בהתראה קצרה צוותי חירום למרחקים עצומים ולפעול בכל תנאי ומצב, וזאת בהיות זק"א ארגון בינלאומי המוכר ע"י האו"ם.

שגריר ישראל בארגנטינה מר דני גזית, ערך בביתו מסיבת קבלת פנים ערוכה בטוב טעם, לכבוד יו"ר ארגון זק"א, בה השתתפו הרבנים וראשי הארגונים היהודים בבואנס איירס, כהצדעה והוקרה לפעילות של ארגון זק"א ומתנדביו. במסיבת ההצדעה הוקרן סרטון על פעילות הארגון ואמרו דברי ברכה ושבח הרב הראשי לארגנטינה הרב שלמה בן חמו, השגריר מר דני גזית, ויו"ר הארגון יהודה משי זהב.

הרעיון שעומד מאחורי 'היחידה הבינלאומית' של זק"א הוא ארגון בינלאומי של אלפי מתנדבים מתוך חברי הקהילות היהודיות בעולם שיוכשרו בהגשת עזרה ראשונה ורפואה דחופה, וטיפול באיתור ופינוי וסיוע בזיהוי חללים. כדי לאפשר להם להגיש עזרה מהירה במקרי חירום המתרחשים בארצותיהם. או להקפיצם למדינות שכנות בעת אירוע אסון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.