מערכת COL | יום ד' אלול ה׳תשס״ט 24.08.2009

לעיני כלי-התקשורת, חשף הזמר המפורסם: "אני יהודי" ● גלריה

אירוע יהודי רב-רושם נערך בסוף-השבוע בסידני שבאוסטרליה, כאשר במרכז האירוע אירעה סנסציה: הזמר האוסטרלי הנודע ג'וני בארנס חשף בפני האלפים כי הוא יהודי מבטן ומלידה ● לקונצרט הוזמנו גדולי החזנים העולמיים, ובהם החזן הנודע יצחק מאיר הלפגוט ומרדכי אופיר ובניצוחו של המנצח הנודע מרדכי סובול ● COL מגיש: סיקור מלא וגלריית תמונות  לסיפור המלא   ● בפנים: כך גילה שליח חב"ד את יהדותו של הזמר. סיפור מרגש >>> 
לעיני כלי-התקשורת, חשף הזמר המפורסם:
"ג'וני, אתה יהודי אמיתי כמוני!". ממראות הקונצרט המיוחד ● צילום: COL
אירוע יהודי רב רושם נערך ביום חמישי האחרון בסידני שבאוסטרליה, כאשר במרכז האירוע אירעה סנסציה – הזמר האוסטרלי הנודע ג'וני בארנס חשף בפני האלפים כי הוא יהודי מבטן ומלידה.

ביום חמישי האחרון נערך בבית הכנסת הגדול שבסידני אוסטרליה, ה"סענטראל סינאגוג", בהנהגת רב הקהילה הרב לוי יצחק וולף, קונצרט התעוררות בקשר עם ימי החגים הבאים עלינו לטובה.

לקונצרט הוזמנו גדולי החזנים העולמיים, ובהם החזן הנודע יצחק מאיר הלפגוט, ומרדכי אופיר, ובניצוחו של המנצח הנודע מרדכי סובול.

במהלך האירוע תוכננה גם הופעתו של גדול זמרי אוסטרליה ג'וני בארנס, שהיה אמור להופיע ולשיר שירים יהודיים.

באחד מימי החזרות למופע הגדול, הציג הזמר בארנס בפני הרב וולף תליון מגן דוד, באמרו שכהוקרה לעם היהודי הוא מעוניין להופיע בקונצרט עם התליון והסמל היהודי.

הרב וולף התעניין אצלו מנין לך התליון, והזמר השיב שכאשר היה בן שמונה שנה, העניקה לו עמו את התליון, "אך אין בכך כל קשר ליהדות, והם משפחה גויית לכל דבר ועניין".

הרב וולף ביקש ממנו שיתעניין אצל אמו מדוע העניקה את התליון. הזמר דיבר עם עמו, וזו אמרה לו שאף היא קיבלה את התליון מאמה כשהייתה בת 18 שנה, שאף אמה קיבלה זאת מאמה בצעירותה, "והיא, הסבתא שלה", סיפרה אם הזמר, "הייתה יהודייה שנישאה לגוי".

כאשר הזמר סיפר זאת לרב וולף, התחוור לרב וולף מיידית שהזמר עצמו הוא יהודי גמור, בהיותו בן אחר בת אחר בת לאשה יהודייה כשרה. "ג'וני, אתה יהודי אמיתי כמוני!" אמר הרב וולף בהתרגשות גלויה לזמר הנודע, שלא יידע כיצד לעכל את ההתפתחות המפתיעה.

בקונצרט שנערך ביום חמישי באולם האירועים של בית הכנסת, בנוכחות למעלה מאלפיים איש מנכבדי הקהילה היהודית בסידני, בעיצומה של הופעתו של ג'וני בארנס, ביקש הזמר לחשוף בפני האלפים את הסוד שהתגלה לו בהשגחה פרטית בימים אלו. הקהל הרב הריע ארוכות לזמר על הגילוי המפתיע, כאשר הזמר מצידו מבטיח ללמוד ולהכיר מקרוב על יהדותו ודתו החדשה-ישנה.

ביום שישי סיקרו כל כלי התקשורת המרכזיים שבאוסטרליה את ההופעה המיוחדת בבית הכנסת, ובמרכזה הגילוי כי הזמר הנערץ והפופולארי גילה את יהדותו.

במהלך השבת האחרונה שהה החזן יצחק מאיר הלפגוט ב"סענטראל סינאגוג" בסידני, לשבת של שירה וזמרה והתעלות הרוח. ולדברי הרב לוי וולף "אירועי הימים האחרונים גרמו להתעוררות רוחנית רבה בקרב אנשי הקהילה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.