מערכת COL | יום ג' אלול ה׳תשס״ט 23.08.2009

צמרת אוגדת איו"ש חגגה עם חב"ד לכבודה של תורה ● תמונות

גם זמן רב לאחר עזיבתו של מפקד תרקומיא שרון מנור את גזרת חברון, הוא המשיך לשמור על קשר חם עם השליח הרב יוסי נחשון, מה שהביא להתרמת 14 ספריות תורניות גדושות בספרים חב"דיים למספר בסיסים בגזרות איו"ש (אזור יהודה ושומרון) ● כעת, בעזרת בית חב"ד בעיר לעוואלוא, צרפת בהנהלת השליח הרב שלמה אזולאי, נחנך בית הכנס ברוב פאר והדר בהשתתפות צמרת מג"ב איו"ש  לתמונות נוספות  
צמרת אוגדת איו

לפתיחת הטקס כולם נתבקשו לעמוד לקבלת מפקד מג"ב שלומי אבן פז. את הטקס הנחה בטוב טעם הרב יצחק בלייכברד רב מג"ב איו"ש שסיפר על סגולותיו של יום ראש חודש אלול וחנוכת ביה"כ והזמין את הרב הראשי של מג"ב הרב בועז גלעדי לשאת דברים לכבוד המעמד.

לאחר מכן, המנחה ביקש מכל הקהל לעמוד לכניסת ס"ת שהובא ע"י אחד הלוחמים עד לסיום הטקס, השליח הרב יוסי נחשון  שקישר בין התורם למפקד מנור איתו שמר על קשר רציף מאז שרותו בבסיס תרקומיא בגזרת חברון הוזמן  לשאת דברים לכבוד האירוע כשהוא מייצג את ידידו  מבית חב"ד לעוואלוא – צרפת  שנבצר ממנו להיות באירוע ועמד על הקשר בין שלוחי חב"ד וצה"ל וחשיבות הנחת תפילין מידי יום ובדיקתם לקראת חודש אלול וכן על סגולתיו של חודש אלול חודש בו המלך בשדה וזהו זמן מסוגל להתקרב לקב"ה כל אחד ע"י מעשה קטן אחד יכול לקרב את הגאולה והודה מקרב לב ובשם התורמים ללוחמי מג"ב וצה"ל העושים ימים ולילות למען עם ישראל וארץ ישראל מתוך מסירות נפש של ממש.

מפקד מג"ב איו"ש מר שלומי אבן פז הוזמן לשאת דברים לכבוד המעמד והזכיר את מסירותם של הלוחמים ובראשם המ"פ שרון מנור למען פארו של הבית הכנסת וכן את מעלתו של בית כנסת בכלל אחרי חורבן בתי המקדש.

בהמשך המפקד חילק תעודות הוקרה לחייל אלחנן אסנינו על פעלו בשירות מג"ב וכן העניק תעודה לרס"ר הפלוגה שובש עבדאלה על פועלו להקמת בית הכנסת, וכן לנגר שתרם את ארון הקודש דני הרשקו.

בהמשך הוענקה תעודה לבית חב"ד לעוואלוא – צרפת בראשותו של הרב שלמה אזולאי יחד עם תעודה לשליח הרב יוסי נחשון. לסיום וחותם של חלוקת התעודות הוענק למ"פ שרון מנור תעודה על התמסרותו מהתחלת המבצע עד לסיום המוצלח עד הפרט האחרון.

מנחה הטקס הרב בלייכברד חתם את הטקס כשכל הקהל פוצח בריקוד סוחף לעבר בית הכנסת החדש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.