מערכת COL | יום ג' אלול ה׳תשס״ט 23.08.2009

אוקראינה: תקף את השליח, ונשלח ל-4 שנים בכלא

בית משפט בסבסטופול שבאוקראינה הרשיע אדם שתקף את השליח ורבה של העיר הרב בנימין וולף לפני כשלוש שנים. האיש הואשם בעוון "חוליגניות" ובית המשפט גזר את דינו לארבע שנים בכלא ● בית המשפט קבע כי האיש, רומן שבדוב התקרב ללא סיבה לרב וולף, שאל אותו שאלות מעליבות על הופעתו החיצונית, היכה אותו פעמיים בראשו, גרם לו זעזוז מוח, ולאחר מכן קרע מעליו בכוונה את בגדיו לפני שברח מהמקום לסיפור המלא
אוקראינה: תקף את השליח, ונשלח ל-4 שנים בכלא
(אילוסטרציה)
בית משפט בסבסטופול שבאוקראינה הרשיע אדם שתקף את השליח ורבה של העיר הרב בנימין וולף לפני כשלוש שנים. האיש הואשם בעוון "חוליגניות" ובית המשפט גזר את דינו לארבע שנים בכלא.

בית המשפט קבע כי האיש, רומן שבדוב התקרב ללא סיבה לרב וולף, שאל אותו שאלות מעליבות על הופעתו החיצונית, היכה אותו פעמיים בראשו, גרם לו זעזוז מוח, ולאחר מכן קרע מעליו בכוונה את בגדיו לפני שברח מהמקום.

דוברים בקהילה היהודית הביעו תמיהה על החלטת בית המשפט וטענו כי מסיבה כלשהיא בית המשפט לא הגיע למסקנה הברורה מאליה שהעובדה ששבדוב התמקד בהופעתו החיצונית של הרב מצביעה על כך שמניעיו היו שנאתו ליהודים ולפיכך הוא ביצע פשע שנאה, שעל פי החוק האוקראיני מאפשר להוסיף תקופת מאסר מעבר למה שקיבל בפועל בגין "חוליגניות".   
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.