מערכת COL | יום ל' אב ה׳תשס״ט 20.08.2009

השלוחים יעבירו סדנאות חגים לילדי ישראל

אמש, התאספה קבוצה של שלוחי חב"ד בישראל ליום עיון שעסק בהעברת סדנאות ילדים לחודש תשרי שנערכו בבית חב"ד באור עקיבא בארגון אגף הסניפים של צעירי-חב"ד. את ההדרכה העביר במקצועיות רבה השליח הרב יואל מן, במהלכה למדו השלוחים כיצד להעביר סדנת שופרות, דבש ודקופז' – מההיבט התוכני והטכני ● בשנה האחרונה קיים צעירי-חב"ד שורת סדנאות, קורסים והשתלמויות עבור שלוחי הרבי, מנהלי בתי חב"ד בישראל, במטרה לשפר את היכולת של השלוחים למלא את שליחותם בצורה מקצועית יותר, ולהגיע להישגים גדולים יותר לסיפור המלא
השלוחים יעבירו סדנאות חגים לילדי ישראל
השליח הרב יואל מן מעביר סדנת דבש כשהוא במדי כוורן

אמש, התאספה קבוצה של שלוחי חב"ד בישראל ליום עיון שעסק בהעברת סדנאות ילדים לחודש תשרי שנערכו בבית חב"ד באור עקיבא בארגון אגף הסניפים של צעירי-חב"ד. את ההדרכה העביר במקצועיות רבה השליח הרב יואל מן, במהלכה למדו השלוחים כיצד להעביר סדנת שופרות, דבש ודקופז' – מההיבט התוכני והטכני.

עבור השלוחים שלא התאפשר להם להיות נוכחים פיזית במקום, הוקלטה הסדנה והיא מוצגת לצפייה באתר 'שלוחים נט'. לצפייה: לחצו כאן (מיועד לשלוחים בלבד)

הסדנת המרכזית היתה "סדנת שופר" שהיא הסדנה המרכזית והאולטמטיבית לקראת חגי תשרי. סדנאות נוספות שהועברו: סדנת דבש - חביבה ומוכרת, עם שדגרוגים ורעיונות חדשים, וכן סדנת דקופאז' - פחות מוכר, חביב ומאוד מוצלח.

בשנה האחרונה קיים צעירי-חב"ד שורת סדנאות, קורסים והשתלמויות עבור שלוחי הרבי, מנהלי בתי חב"ד בישראל, במטרה לשפר את היכולת של השלוחים למלא את שליחותם בצורה מקצועית יותר, ולהגיע להישגים גדולים יותר.

"אנו מעוניינים להקנות לשלוחים כלים בכדי שיוכלו למלא את שליחותם בצורה מקצועית יותר ולהגיע להישגים גדולים יותר. הרבי מליובאוויטש עודד מאד את ההשתלמויות של שליחיו, ועודד תמיד להתקדם ולשאוף ליותר", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.