מערכת COL | יום כ"ז אב ה׳תשס״ט 17.08.2009

קייטנת חב"ד מרום הר כנען, ראש העיר שלח את בנו

בשכונת איביקור שבמרומי הר-כנען בצפת הסתיימו בהצלחה רבה שבועיים של קייטנה מלאת חוויות וטיולים בהנהלתם של השלוחים הרב חיים ודבורה זילבר ● הפעילות כללה בריכות, יצירות, פיקניק ביער בירי' ביקור ב'מרכז הסת"ם' וגם טיולים רחוקים ללונה גראנד בחיפה ול'דבורת התבור' בכפר תבור ● הקייטנה היתה כל כך סוחפת עד ששמעה הגיעה לאזניו של ראש העיר מר אילן שוחט שביקש לצרף את בנו   לסיפור המלא
קייטנת חב
בשכונת איביקור שבמרומי הר-כנען בצפת הסתיימו בהצלחה רבה שבועיים של קייטנה מלאת חוויות וטיולים בהנהלתם של השלוחים הרב חיים ודבורה זילבר.

הפעילות כללה בריכות, יצירות, פיקניק ביער בירי' ביקור ב'מרכז הסת"ם' וגם טיולים רחוקים ללונה גראנד בחיפה ול'דבורת התבור' בכפר תבור. ההצלחה נזקפה במידה רבה למדריכות המסורות דבורה לאה זלמנוב, חנה בן-שימול ומושקא פרידמן והסייעות ד. שחר וח. מ. ובר ובראשן המרכזת שפיקדה על המלאכה חי' מושקא שיפמן.

הקייטנה היתה כל כך סוחפת עד ששמעה הגיעה לאזניו של ראש העיר מר אילן שוחט שביקש לצרף את בנו. יישר כח מיוחד לראש העיר ולמר חברון ביתן על המתחם המוצלח, לר' אליעזר זילבר, הגב' ברורי' ארזואן והגב' עדינה רובינשטיין על התמיכה ול'סופר לב העיר - איביקור' על החסות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.