מערכת COL | יום כ"ז אב ה׳תשס״ט 17.08.2009

חבר מועצת העיר שיבח את קייטנת חב"ד בהר חומה

200 ילדים והורים יצאו מחויכים ומרוצים ממסיבת סיום של קייטנת חב"ד מצליחה ע"י בית חב"ד בראשות הרב מנחם ברנד ● חבר מועצת העיר ותושב השכונה מר מאיר תורג'מן, ציין שזו קייטנת חב"ד הגדולה בירושלים והביע את התרגשותו לראות כיצד בכל שנה כמות הילדים גדלה ב"ה לסיפור המלא
חבר מועצת העיר שיבח את קייטנת חב
200 ילדים והורים יצאו מחויכים ומרוצים ממסיבת סיום של קייטנת חב"ד מצליחה ע"י בית חב"ד בראשות הרב מנחם ברנד.

זו השנה השלישית מאז בואם של השליחים מנחם ותהילה טורקוב אשר בכל שנה מפעילים 2 מחזורי קייטנה מוצלחים מלאים בילדים עם תוכניות עשירות ומגוונות וצוות מדריכות חם שחוזר משך השנה לעזרה בפעילות בית חב"ד.

את הקייטנות ריכזו המרכזות מזל שימוס ושולמית סילבר במסירות ובחיות כאשר כל הקבוצות גלגלים, דוושות, לוחית זיהוי, חגורות, מנוע, מראות ופנסים התכוננו משך כל הקייטנה להכין את העולם לגאולה, לאחר 3 שבועות חגגו ילדי אוטוטו את מסיבת הסיום באמפי ביה"ס בשכונה.

השליחה תהילה טורקוב הזמינה את חבר מועצת העיר תושב השכונה מר מאיר תורג'מן, שציין שזו קייטנת חב"ד הגדולה בירושלים והביע את התרגשותו לראות כיצד בכל שנה כמות הילדים גדלה ב"ה.

הרב מנחם ברנד הודה לזוג טורקוב על ההשקעה האדירה והמוצלחת ועל הפעילות המדהימה שמחוללים, לאחר מכן הופיעו הקבוצות והותירו את עיני ההורים משתהים לנוכח ההשקעה העצומה כל חניך וחניכה קבלו מזכרת אישית תמונה כללית של הקייטנה תמונה קבוצתית ודיסק מהווי הקייטנה.

תודת ענק שלוחה לכל הצוות המרכזות. מדריכות: אסתי אליטוב, שלי דיל, שירה פורת, דבורה ברדוגו, שיינה העט, לאה קיסלמן, טלי אולמן, רוחי שארף.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.