מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשס״ט 14.08.2009

"צעירי ליובאוויטש": שגרירים לישיבות חב"ד ● גלרייה

את היום האחרון של ישיבת הקיץ "צעירי ליובאוויטש" ערכו התמימים בכפר חב"ד. האוטובוסים שהגיעו מדימונה שם התקיימה הישיבה, הורידו את התמימים ברחבת בית אגודת חב"ד 770 שם התפללו תפילת מנחה ולאחריה יצאו בריקוד חסידי נלהב, לאחר מכן התאספו לצילום קבוצתי  לסיפור המלא ולתמונות
(צילום: ברלה שיינר, COL)

את היום האחרון של ישיבת הקיץ "צעירי ליובאוויטש" ערכו התמימים בכפר חב"ד. האוטובוסים שהגיעו מדימונה שם התקיימה הישיבה, הורידו את התמימים ברחבת בית אגודת חב"ד 770 שם התפללו תפילת מנחה ולאחריה יצאו בריקוד חסידי נלהב, לאחר מכן התאספו לצילום קבוצתי יחד עם הצוות המסור ובראשם הרב יוסף גערליצקי שליח הרבי ורב קהילת חב"ד ת"א, יוזם ומקים הישיבה.

מסיבת הסיום המסורתית "בנקעט" נערכה בחדר האוכל של ישיבת תומכי תמימים המרכזית אותה הנחה בכישרון רב הת' בערל'ה ירוסלבסקי, שהזמין את הרב גערליצקי, את ראש ישיבת הקיץ הת' אליהו שוויכה ואת איש הצוות הת' ועלוול'ה קריצבסקי לשאת דברי ברכה.

נציג התלמידים הת' שניאור זלמן ברוד הביע בשם התמימים ברכת תודה להנהלת ישיבת הקיץ ולצוות המסור. בדברי הסיכום אמר: את הנושא המרכזי בישיבת הקיץ "לחיות עם הרבי מתוך חיות ושמחה חסידית" אנו צריכים להמשיך גם במסגרת כל השנה בישיבות, נהיה שגרירים כדי להשפיע על כל שמסביבינו גם במהלך השנה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.