מערכת COL | יום כ"ג אב ה׳תשס״ט 13.08.2009

האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שיבח פעילות חב"ד בצפת

השליח הטרי למרום הר כנען בצפת, הרב חיים זילבר, ערך ביקור אצל האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א השוהה בימים אלו בביתו שבהר כנען ● השליח סיפר לאדמו"ר על פעילותו במקום ועל כ-40 מילדי השכונה המבלים בימים אלו בקייטנה במקום בשכונת איביקור שבהר כנען ● הרב זילבר העיר כי שכנות זו עם האדמו"ר היא מעין "סגירת מעגל" ביניהם, שכן סבו ר' משה יעקב זילבר ע"ה (חתן הגרא"ח נאה) הי' גר בשכנות ל"אהבת ישראל" מויז'ניץ, סבו של האדמו"ר, בגרוסוורדיין  לסיפור המלא
האדמו
השליח הטרי למרום הר כנען בצפת, הרב חיים זילבר, ערך ביקור אצל האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א השוהה בימים אלו בביתו שבהר כנען. לאדמו"ר יש בשכונה דירת קבע שנבנתה עבורו ובה הוא שוהה במשך שבועות ארוכים בחודשי הקיץ והחורף.

השליח סיפר לאדמו"ר על פעילותו במקום ועל כ-40 מילדי השכונה המבלים בימים אלו בקייטנה במקום בשכונת איביקור שבהר כנען. האדמו"ר התלהב מאוד ושיבח את פעילות חב"ד בכל פינה בארץ.

הרב זילבר העיר כי שכנות זו עם האדמו"ר היא מעין "סגירת מעגל" ביניהם, שכן סבו ר' משה יעקב זילבר ע"ה (חתן הגרא"ח נאה) הי' גר בשכנות ל"אהבת ישראל" מויז'ניץ, סבו של האדמו"ר, בגרוסוורדיין. האדמו"ר נהנה מאוד ונפרד בידידות רבה משכנו החדש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.