מערכת COL | יום כ"ג אב ה׳תשס״ט 13.08.2009

הרב עמאר: תענית בעקבות מגיפת השפעת

הראשון לציון והרב הראשי לישראל, שלמה עמאר, קורא לציבור לקבל עליו תענית ביום רביעי הבא, ערב חודש אלול, זאת בעקבות התפשטותה של שפעת החזירים. על קריאתו של הרב עמאר חתום גם הרב עובדיה יוסף ורבנים נוספים ● "אנו קוראים בזה לכל מי שיכול להתענות לקבל עליו תענית ליום רביעי כ"ט באב התשס"ט (שהוא ערב ראש חודש אלול) וירבו תפלות וסליחות באותו יום, ויקבלו עליהם התענית במנחה של יום שלישי כ"ח באב התשס"ט, ומי שקשה עליו התענית, יתענה לכל הפחות חצי יום, או יקבל עליו תענית דבור באותו יום", נכתב בקריאה  לסיפור המלא בפנים: מכתבו של הראשון לציון הרב עמאר >>>
הרב עמאר: תענית בעקבות מגיפת השפעת
הראשון לציון הרב שלמה עמאר (צילום: עזרא לנדא)
הראשון לציון והרב הראשי לישראל, שלמה עמאר, קורא לציבור לקבל עליו תענית ביום רביעי הבא, ערב חודש אלול, זאת בעקבות התפשטותה של שפעת החזירים. על קריאתו של הרב עמאר חתום גם הרב עובדיה יוסף ורבנים נוספים.

"אנו קוראים בזה לכל מי שיכול להתענות לקבל עליו תענית ליום רביעי כ"ט באב התשס"ט (שהוא ערב ראש חודש אלול) וירבו תפלות וסליחות באותו יום, ויקבלו עליהם התענית במנחה של יום שלישי כ"ח באב התשס"ט, ומי שקשה עליו התענית, יתענה לכל הפחות חצי יום, או יקבל עליו תענית דבור באותו יום", נכתב בקריאה.

"חובה מוטלת על כל אחד ואחד לפשפש במעשיו, הן במה שבינינו לבין המקום ברוך הוא, והן במה שבין אדם לחבירו, ולשוב אל ה' בכל ליבנו, וכן להתחזק בלמוד תורה ביתר שאת בעמל וביגיעה, והן א-ל כביר לא ימאס, שאינו מואס בתפלת רבים, ישוב ירחמנו וניחם על הרעה, כי לה' הישועה על עמך ברכתך סלה", כתב הרב עמאר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.