מערכת COL | יום כ"ג אב ה׳תשס״ט 13.08.2009

ההורים חששו מהרישום, והעירייה סגרה גן חב"די במכבים

סגן שר החינוך מאיר פרוש פנה לראש עיריית מודיעין חיים סיבס וביקש לאשר מחדש את פעילות גן הילדים "פעמונית" בישוב מכבים רעות, ולהורות על עריכת הרישום לקראת שנת הלימודים הבעל"ט ● ל-COL נודע כי התקבלה הוראה על סגירת הגן לאחר שהועלתה טענה כי הרישום אליו פוגע ברישום לגנים אחרים ● סגירת הגן הביאה לכך שהורים רבים נאלצו בלית ברירה לרשום את ילדיהם לגן אחר, אך ישנם הורים שמחכים לשינוי החלטת העירייה ומקווים כי הגן יפתח כסדרו בשנה הבאה לסיפור המלא
ההורים חששו מהרישום, והעירייה סגרה גן חב
גן חב"ד (ארכיון)
סגן שר החינוך מאיר פרוש פנה לראש עיריית מודיעין חיים סיבס וביקש לאשר מחדש את פעילות גן הילדים "פעמונית" בישוב מכבים רעות, ולהורות על עריכת הרישום לקראת שנת הלימודים הבעל"ט.

הפנייה באה לאחר שקבוצת הורים תושבי מכבים רעות פנו לסגן השר פרוש והעלו בפניו את מצוקתם בעקבות ההוראה שהתקבלה מהעירייה על סגירת הגן הפועל בישוב מזה עשור כגן חובה ממ"ד חב"ד.

ל-COL נודע כי התקבלה הוראה על סגירת הגן לאחר שהועלתה טענה כי הרישום אליו פוגע ברישום לגנים אחרים. "הטענה היא בלתי לגיטמית ומהווה פגיעה בחופש הבחירה של ההורים", טוען פרוש.

סגירת הגן הביאה לכך שהורים רבים נאלצו בלית ברירה לרשום את ילדיהם לגן אחר, אך ישנם הורים שמחכים לשינוי החלטת העירייה ומקווים כי הגן יפתח כסדרו בשנה הבאה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.