מערכת COL | יום כ"ג אב ה׳תשס״ט 13.08.2009

מתיסיהו מציג אלבום חדש: "Light" ● בואו להאזין

לאחר הצלחתם המטאורית של שני אלבומיו הקודמים מוציא הזמר החסידי מתיסיהו את אלבומו השלישי "Light" השופך אור על סגנונו המוסיקלי הייחודי ● האלבום משקף למעלה משנתיים של לימוד תורה אינטנסיביים, לשם כך, לקח מתיסיהו פסק זמן ונסע לירושלים על מנת להסתגר, לעבוד ולרכז שנים של לימוד תורה, ליצירה מוסיקלית  ● בואו להאזין בשיר SILLENCE (שתיקה) מילות השיר הם קריאה: "אני מתפלל ה' ענני אל תעזבני" מתוך האלבום המלא שעתיד לצאת לחנויות בתחילת חודש אלול  להאזנה
מתיסיהו מציג אלבום חדש:

לאחר הצלחתם המטאורית של שני אלבומיו הקודמים מוציא הזמר החסידי מתיסיהו את אלבומו השלישי "Light" השופך אור על סגנונו המוסיקלי הייחודי.

על האלבום עבד מתיסיהו עם מיטב הנגנים והמפיקים המוסיקליים שיחד רקחו את התוצאה הנפלאה של Light"". הרצועות בדיסק נעות בין סגנונות שונים ונותנות לנו להרגיש את אפיונו המיוחד והחדשני של מתיסיהו, כשכולן יחד מעבירות מסר של תקווה לשלום ואחווה. האלבום , בעל 13 שירים ועוד שיר בונוס נוסף, הוא אינו מובן מאליו. "המשמעות של להיות אומן מבחינתי, היא להרגיש איך הוויית העולם מהדהדת בתוכך, ואז להביע אותה" מסביר מתיסיהו "זהו תהליך שמשתנה כל הזמן".

האלבום משקף למעלה משנתיים של לימוד תורה אינטנסיביים, לשם כך, לקח מתיסיהו פסק זמן ונסע לירושלים על מנת להסתגר, לעבוד ולרכז שנים של לימוד תורה, ליצירה מוסיקלית.

במיוחד משך את תשומת ליבו הסיפור של רבי נחמן מברסלב על שבעת הקבצנים. בסיפור 2 ילדים אבודים מתחבאים ביער חשוך לאחר שנמלטו מהאויב שפלש לממלכתם ובמשך השבוע, מגיע כל יום קבצן עם מום אחר לתת להם מזון ומים .

"אני מרגיש שסיפור זה, אשר נכתב לפני שנים רבות, רלוונטי גם להיום, על התקווה לכל האנשים הנאבקים במאבקי החיים ולכל אלה המנסים לעורר את ליבם".

שיר הבונוס של האלבום נקרא: Two child One Drop משתתפים בו החזן יהודה סולומון והנגן שלום מור המנגן בעוד ו-טאר.

בואו להאזין בשיר SILLENCE (שתיקה) מתוך האלבום המלא שעתיד לצאת לחנויות בתחילת חודש אלול.

להאזנה לחצו על כפתור ההפעלה
לא מצליחים להאזין? לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.