מערכת COL | יום כ"ג אב ה׳תשס״ט 13.08.2009

תפילה בכותל המערבי לחזרתו של גלעד שליט

כשברקע דיווחים על התגבשותה של עיסקה לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט, ציינו הערב (ד') הוריו ומאות אזרחים את יום הולדתו ה-23 בתפילה גדולה ומרגשת בכותל המערבי בירושלים. בהגיעו לכותל אמר נועם שליט: "אנחנו לא אופטימיים. אם היינו אופטימיים לא היינו באים לפה. אולי אחרי התפילה נהיה אופטימים" ● הרב ישראל מאיר לאו, שחיבר תפילה מיוחדת לאירוע, נשא דברים וציין: "גלעד לא שב למעלה משלוש שנים לביתו. לאבא, לאמא, לסבא ולאח". הוא הוסיף כי "כולנו - המוני בית ישראל ממשיכים להתפלל לשובם של השבויים והנעדרים"  לתמונות  
תפילה בכותל המערבי לחזרתו של גלעד שליט

כשברקע דיווחים על התגבשותה של עיסקה לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט, ציינו הערב (ד') הוריו ומאות אזרחים את יום הולדתו ה-23 בתפילה גדולה ומרגשת בכותל המערבי בירושלים. בהגיעו לכותל אמר נועם שליט: "אנחנו לא אופטימיים. אם היינו אופטימיים לא היינו באים לפה. אולי אחרי התפילה נהיה אופטימים".

נועם הודה לתומכים הרבים מכל קצוות הארץ וביקש לא להתראיין ולא להשיב לשאלות. כמו כן, הוא סירב להתייחס לדיווחים השונים על התקדמות בעסקה ורק אמר: "אני לא יודע אם יש בסיס לשמועות על עיסקה קרובה. צריך לשאול את הנפשות הפועלות".

הרב ישראל מאיר לאו, שחיבר תפילה מיוחדת לאירוע, נשא דברים וציין: "גלעד לא שב למעלה משלוש שנים לביתו. לאבא, לאמא, לסבא ולאח". הוא הוסיף כי "כולנו - המוני בית ישראל ממשיכים להתפלל לשובם של השבויים והנעדרים".

הוא הדגיש כי "גלעד יושב כל כך קרוב אלינו במחשכים כל כך קרוב וכל כך מרוחק. לא רק הוא בחשכה אלא גם בני משפחתו, המצויים בתקווה, כשכל טלפון או דפיקה בדלת גורם לתקווה ובלבול".

הוא הוסיף ואמר: "חבריך השתחררו ושבו לביתם, ולך עם שלם ממתין ומחסיר פעימות מלבו. למעלה משלוש שנים ואין סימן ואות. העולם ראוה את מצבך ושותק".

תפילה שנכתבה במיוחד על ידי הרב לאו נישאה במקום: "מי שבירך אבותינו, אברהם יצחק ויעקב, יוסף משה ואהרן, דוד ושלמה, הוא יברך וישמור וינצור את גלעד בן אביבה ונועם שליט יפדהו משביו, ויחזירו לשלום בקרוב, בעבור שכל בית ישראל מתפלל למענו. הקב"ה ימלא רחמים עליו ירבה כוחו ויבטל צערו, ישלח לו רפואת הנפש ורפואת הגוף ויחזירהו לחיק משפחתו במהרה, ונאמר אמן".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.