מערכת COL | יום כ"ב אב ה׳תשס״ט 12.08.2009

אברהם פריד באלבום 'נשי חב"ד" ● בואו לצפות בוידאו

למי שעדיין לא הספיקה בעומס חופשת הילדים, זה הזמן לצפות בהופעה המלאה של ר' אברהם פריד המופיעה באלבום שחולק לכל משתתפות הכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד בהיכל נוקיה ● בתקליטור: חלקים מהופעת הזמר אברהם פריד בכנס אשתקד, הופעה בסירטוק וכובע, שהייתה מעין התוועדות חסידית מיוחדת לכנס ● רק ב-COL: שלושה קטעים בלעדיים מתוך ההופעה המלאה  בואו לראות  
אברהם פריד באלבום 'נשי חב
פריד בהופעה בבנייני האומה (צילום: ישראל ברדוגו)
למי שעדיין לא הספיקה בעומס חופשת הילדים, זה הזמן לצפות בהופעה המלאה של ר' אברהם פריד שמופיעה באלבום שחולק לכל משתתפות הכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד בהיכל נוקיה.

מסורת של שש שנים היא כבר בכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד: חלוקת שי יוקרתי למשתתפות– אלבום ותקליטור מהכנס אשתקד. באלבום מושקעים משאבי כסף, מחשבה וזמן רבים – על מנת להפוך את תכני הכנס לאפקטיביים עבור כל אישה ובת בביתה, בבחינת פעולה נמשכת, כפי שביקש הרבי מפורשות בטלפון, לאחר כנס גדול שנערך בצפת בשנת תש"מ. הרבי אף מימן את ההוצאות לאלבום היסטורי זה, 'אשת חיל' שמו. האלבום הוא גם כלי שימושי לאירועים של נשי ובנות חב"ד בסניפים, דרכו יכולות הנציגות להשתמש בחומרים מיוחדים שהוכנו והופקו לכנסים הארציים.

גם השנה לקראת הכנס הענק הופק האלבום מכנס אשתקד. בתקליטור חלקים מהופעת הזמר אברהם פריד בכנס אשתקד, הופעה בסירטוק וכובע, שהייתה מעין התוועדות חסידית מיוחדת לכנס. פרסומם באלבום התאפשר באדיבות ר' אברהם פריד ובסיוע אלי יזרלביץ מ'במה כהלכה'. הקטעים בעריכת דולי פרידמן.  

עוד בתקליטור המנון הכנס, מראות קודש, שיחות וניגונים מהרבי, מופע הפתיחה המאוייר, קטעי ראיון וסיפורי גבורה, שירים וקטעי מחול. האלבום יצא לאור לע"נ האישה הצנועה ביראת ה', מרת שרה רחל רות בת הרב אברהם שו"ב.

בספר האלבום תמונות מהכנס ומהיריד שפתח אותו, תמלול כל קטעי השירה והמופעים, הרצאתו היסודית של הרב ערד בנושא אמונה וביטחון, הרצאת הרבנית קפלן אודות ההתמודדות הנשית היומיומית עם גידול הילדים וחינוכם החסידי, סיפורי גבורה של נשים בנות זמננו ועוד.

האלבום יצא לאור לע"נ האישה הצנועה ביראת ה', מרת שרה רחל רות בת הרב אברהם שו"ב, ומסוגל להחזיר כל אישה ובת בכל רגע נתון אל תחושת התרוממות הרוח, החוויה החסידית-רוחנית, ההתקשרות לרבי וההחלטות הטובות המתקבלות בפורום הבלתי נשכל של אלפי נשים יחדיו. להזמנות ניתן לפנות אל משרדי ארגון נשי ובנות חב"ד 9606142 03.

לצפייה בעלה קטן לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)

לצפייה במחרוזת ניגוני חב"ד לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)

לצפייה בזייט'ס מצליח לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.