מערכת COL | יום כ"ב אב ה׳תשס״ט 12.08.2009

כ' אב באלמא אטא: עליה לציון והתוועדות

כ' מנחם-אב - יום ההילולא של רבי לוי יצחק שניאורסאהן נ"ע אביו של הרבי נוצל על ידי רבים מיהודי אלמא אטא לתפילה על האוהל הק' בכדי לבקש ברכה בזמן מסוגל זה ● רבים גם מגיעים ממקומות רחוקים בעולם, והשנה בלטו מעסקני ליובאוויטש שהגיעו: הרב שלום בער וולפא עם קבוצת אברכים מאנ"ש, הרב שלום הלוי דוכמן מנהל כולל חב"ד בארה"ב, הרב חיים שאול ברוק מועד הנחות בלה"ק לסיפור המלא
כ' אב באלמא אטא: עליה לציון והתוועדות

כ' מנחם-אב - יום ההילולא של רבי לוי יצחק שניאורסאהן נ"ע אביו של הרבי נוצל על ידי רבים מיהודי אלמא אטא לתפילה על האוהל הק' בכדי לבקש ברכה בזמן מסוגל זה.

רבים גם מגיעים ממקומות רחוקים בעולם, והשנה בלטו מעסקני ליובאוויטש שהגיעו: הרב שלום בער וולפא עם קבוצת אברכים מאנ"ש, הרב שלום הלוי דוכמן מנהל כולל חב"ד בארה"ב, הרב חיים שאול ברוק מועד הנחות בלה"ק, ואיש העסקים הרב יוסי כץ מניו יורק. אלו בלטו במיוחד בין האנשים הרבים שהגיעו אל הציון הק'.

בסמוך לאוהל הוקם מאהל גדול לשרות הציבור, מקום לכתיבת פדיונות, הנחת תפילין, וגם שתיה קרה. צעירי השלוחים עמדו לשרות הציבור עזרו להם להניח תפילין וכיוונו אותם בכתיבת פנים וסדר ההנהגה על הציון הק'.

לקראת סוף היום התקיימה התוועדות מסורתית בבית הכנסת לוי יצחק במרכז היהודי חב"ד ליובאוויטש. בהתוועדות סיפרו רבות על מסירות נפשו של ר' לויק אביו של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.