מערכת COL | יום כ"א אב ה׳תשס״ט 11.08.2009

מרכז המבקרים "אוצר הסת"ם" בצפת נפתח לציבור ● תמונות

בימים אלו נפתח לציבור המיזם החדש של אגודת קרית חב"ד בצפת, בראשותו של השליח הרב חיים קפלן, "אוצר הסת"ם", הכולל, בין היתר, מרכז מבקרים חדשני בנושא הסת"ם, עם דגש מיוחד על המבצעים הקדושים, תפילין, מזוזה ואות בספר תורה ● בין ראשוני המבקרים במרכז המבקרים היו הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר ובני משפחתו, שהתרשמו מאוד מהמיזם המיוחד והמשוכלל לסיפור המלא
מרכז המבקרים
בימים אלו נפתח לציבור המיזם החדש של אגודת קרית חב"ד בצפת, בראשותו של השליח הרב חיים קפלן, "אוצר הסת"ם", הכולל, בין היתר, מרכז מבקרים חדשני בנושא הסת"ם, עם דגש מיוחד על המבצעים הקדושים, תפילין, מזוזה ואות בספר תורה.

בין ראשוני המבקרים במרכז המבקרים היו הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר ובני משפחתו, שהתרשמו מאוד מהמיזם המיוחד והמשוכלל. הרב הראשי התכבד בקביעת מזוזה בפתחו של הבנין ואיחל הצלחה רבה לעושים במלאכה, לשליח הרב קפלן, ולמנכ"ל המיזם, רן שטורך.

מרכז המבקרים "אוצר הסת"ם" כולל מספר רב של מצגות מולטימדיה אינטראקטיביות משוכללות, במגוון טכנולוגיות, כאשר הצופים עוברים בנסיעה על במה מיוחדת בין המצגות.
החוויה ב"אוצר הסת"ם" לוקחת את המבקרים אל מעבר לנושא הסת"ם, אל חוויה יהודית חיה, מרגשת ומעוררת הזדהות.

בשבוע שעבר נפתח המרכז באופן מיוחד עבור משפחות קהילת חב"ד בצפת, וכעת הוא פתוח לציבור הרחב. בימים אלו העיר צפת שוקקת חיים, ורבים מבין אלפי המבקרים בעיר צפת ובצפון מגיעים לביקור חווייתי, לימודי ומרגש במרכז המבקרים החדש.

בין המבקרים במקום היום נצפו גם הרב הלל הורביץ מחברון ובני משפחתו, וכן השליח הרב שמואל גרינברג מוונקובר וואשינגטון, שהתפעלו מאוד מהדרך המלהיבה והמרתקת בה מועברים המסרים החינוכיים החשובים של עולם אותיות הא'-ב' והסת"ם.

לפרטים נוספים ולתיאום ביקור נא התקשרו: אוצר הסת"ם צפת - 04-691-2000.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.