מערכת COL | יום כ"א אב ה׳תשס״ט 11.08.2009

ביתר עילית: הזעזוע שאיחד את הקהילה

מאות מנשי ובנות חב"ד מקהילת חב"ד בביתר עילית גדשו אמש כ' מנ"א יום ההילולא של הגאון האלוקי ר' לוי יצחק אביו של כ"ק אדמו"ר, את קמפוס חב"ד ברח' בעל התניא בעיר בעצרת התעוררות במלאות שבעה להסתלקותה של האישה החשובה מרת נחמה רבקה כהן ע"ה (לבית ויספיש) ● הוחלט לתמוך בהוצאות המשפחה שכמובן גדלו מאוד בעקבות הטרגדי'ה ומבקשים מכל מי שיש ביכולתו לחתום על הוראות קבע לסיפור המלא
ביתר עילית: הזעזוע שאיחד את הקהילה

מאות מנשי ובנות חב"ד מקהילת חב"ד בביתר עילית גדשו אמש כ' מנ"א יום ההילולא של הגאון האלוקי ר' לוי יצחק אביו של כ"ק אדמו"ר, את קמפוס חב"ד ברח' בעל התניא בעיר בעצרת התעוררות שכמותה עוד לא ידעה העיר ביתר עילית, במלאות שבעה להסתלקותה של האישה החשובה מרת נחמה רבקה כהן ע"ה (לבית ויספיש).

מארגנת ומנחת הערב הגב' רוחי ויספיש פתחה את הערב בדברי התעוררות והזמינה את הקהל לצפות במצגת מיוחדת שנערכה לערב זה מתחנות חייה של ריקי ע"ה, כשמיד לאחמ"כ צפו הנשים בדברים שהרבי נשא לאחר פטירתה של הגב' לאפיאן בשנת ה'תשנ"ב.

בהמשך הערב הוזמן לשאת דברים רב קהילת חב"ד בביתר עילית הרב אשר לעמל הכהן (דוד משפחת הנפטרת) שעורר את הקהל להתחזקות באחדות ישראל, ובעיקר צניעותם של נשי ובנות ישראל, כשהוא מעלה על נס את מסירות נפשו של ר' לוי יצחק זצ"ל אביו של כ"ק אדמו"ר.

עין לא נשארה יבשה כשהילדים שיחי' של ריקי ע"ה ביקשו לומר מספר מילים לזכרה של אימם וסיפרו קצת על החינוך הטוב שקיבלו בבית כמו על הדאגה והמסירות המיוחדת של אימם.

אחותה הבכורה של המנוחה תבדל לחיים הגב' בלה מושקוביץ שיתפה את הקהל הרב אודות גדלותה של הנפטרת, ועוררה את כל הקהילה לאמץ את המשפחה והיתומים ולתמוך בהם ככל האפשר, הגב' מושקוביץ הכריזה בהתרגשות: הילדים האלה הם הילדים של כולנו, כולנו ללא יוצא מהכלל מחויבים להם.

הגב' דבורי הלפרין למדה עם הנשים משניות לעילוי נשמתה. כדי להביא את ההתעוררות למעשה בפועל הוזמנה לשאת דברים המרצה הנודעת מרת יפה קדוש  ובכישרון רב פירטה אחת לאחת במה עלינו להתחזק, וביקשה מכל משתתפת לרשום על דף שהוכן מבעוד מועד את ההחלטות הטובות שקיבלו על עצמם. הנשים נענו לאתגר וכולם ללא יוצא מהכלל רשמו מיד את ההחלטות הטובות.

כמו"כ עוררו הנואמים לתמוך בהוצאות המשפחה שכמובן גדלו מאוד בעקבות הטרגדי'ה ומבקשים מכל מי שיש ביכולתו לחתום על הוראות קבע המצ"ב ולשלוח לרח' בן זכאי 13/5 ביתר עילית או ליצור קשר לטלפון 02-5806456 (בית הרב אשר לעמיל הכהן) או להפקיד בבנק המזרחי סניף 454 מס' חשבון: 126312.

הנשים יצאו מערב זה מתוך תקווה חזקה ואמונה איתנה שפעולותיהם אלו יזרזו את קיום היעוד של "והקיצו ורננו שוכני עפר" בקרוב ממש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.