מערכת COL | יום ט"ז אב ה׳תשס״ט 06.08.2009

כתובות נאצה בירושלים, חבר המועצה: "לא להיגרר למלחמה"

כתובות נאצה רוססו על חזיתם של מעונות הסטודנטים בשכונת קריית היובל בירושלים העומדים בתקופה האחרונה במרכז המאבק נגד הציבור החרדי בירושלים. אלמונים ציירו על המבנים קריקטורות בדמות חרדי כשעליו כתוב "לא אצלנו" ● חבר מועצת העיר החב"די ר' יעקב הלפרין אומר כי על הציבור החרדי להביע דווקא רגשות אהבה וסובלנות כלפי התושבים החילוניים: "ידועה הדרך של חב"ד לפיה מעט אור דוחה הרבה מן החושך". אני קורא לתושבים שלא להיגרר למלחמת אחים"  לסיפור המלא
כתובות נאצה בירושלים, חבר המועצה:

כתובות נאצה רוססו על חזיתם של מעונות הסטודנטים בשכונת קריית היובל בירושלים העומדים בתקופה האחרונה במרכז המאבק נגד הציבור החרדי בירושלים. אלמונים ציירו על המבנים קריקטורות בדמות חרדי כשעליו כתוב "לא אצלנו".

תושבים בקריית היובל מספרים כי המחזה עורר תחושות של בוז ושאט נפש גם בקרב עובדים ושבים שאינם שומרי תורה ומצוות שנתקלו במראה הקשה.

חבר מועצת העיר הרב הרב יעקב הלפרין קורא לציבור החרדי בשכונה לקרב את הפעילים האנטי חרדיים ולא להיגרר למאבקים איתם.

מי שיחלוף בימים אלו על פני מעונות הסטודנטים של האוניברסיטה העברית בקריית יובל בירושלים לא יוכל שלא לחזות בעל כורחו בפירות הבאושים של גל ההסתה ההולך ומתגבר בתקופה האחרונה כנגד הציבור החרדתי המבקש לחיות על פי התורה.

חבר מועצת העיר החב"די ר' יעקב הלפרין אומר כי על הציבור החרדי להביע דווקא רגשות אהבה וסובלנות כלפי התושבים החילוניים: "ידועה הדרך של חב"ד לפיה מעט אור דוחה הרבה מן החושך". אני קורא לתושבים שלא להיגרר למלחמת אחים".  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.