מערכת COL | יום ה' אב ה׳תשס״ט 26.07.2009

ירושלים: נפתחו שלושת ימי העיון השנתיים של "אור חיה"

מאות נשים ובנות הגיעו הבוקר לפתיחת שלושת ימי העיון השנתיים של נשות חב"ד בארגון מכללת 'אור חיה', שמתקיימים בתחילת השבוע הזה בתאריכים ה'-ז' מנחם-אב באולמי גוטניק בירושלים ● את המשא המרכזי של שלושת ימי העיון ישא הרב זלמן לייב מרקוביץ מניו יורק, שקנה לעצמו שם ומוניטין בשטח החינוך מזה שנים ואף זכה לקבל הוראות והכוונות מדוייקות מהרבי להתעסקות בנושא לסיפור המלא
ירושלים: נפתחו שלושת ימי העיון השנתיים של

מאות נשים ובנות הגיעו הבוקר לפתיחת שלושת ימי העיון השנתיים של נשות חב"ד בארגון מכללת 'אור חיה', שמתקיימים בתחילת השבוע הזה בתאריכים ה'-ז' מנחם-אב באולמי גוטניק בירושלים. 

ממכללת 'אור-חיה' כי כחלק מההשקעה של 'אור חיה' בתחום החינוך החסידי והכוונת הורים ונשים, ינתן השנה דגש מיוחד על הנושא. את המשא המרכזי של שלושת ימי העיון ישא הרב זלמן לייב מרקוביץ מניו יורק, שקנה לעצמו שם ומוניטין בשטח החינוך מזה שנים ואף זכה לקבל הוראות והכוונות מדוייקות מהרבי להתעסקות בנושא.

הרב מרקוביץ יקדיש את נאומו לנושא 'חינוך מתוך שמחה', ודבריו יעסקו בנושא התמודדות היום-יום בחינוך הילדים והעשרת החינוך החסידי. במהלך ימי העיון תינתן האפשרות לנשים והורים להתייעץ עם הרב מרקוביץ בשיחה אישית.

בנוסף ישתתפו בימי העיון שורה של מרצים חב"דיים מהשורה הראשונה, ביניהם הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, הרב זלמן נוטיק, הרב יצחק ערד, והגב' מרים סברדלוב מניו יורק - גם היא אורחת כבוד לימי העיון השנתיים.ש

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.