מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשס״ט 24.07.2009

ציבין נגד שמעון פרס: "נשיא לעשירים בלבד"

נחום ברנע, מבכירי העיתונאים בישראל ובעל טור בידיעות אחרונות, מהיותר נחשבים, מקדיש חלק גדול בטורו השבוע, לתאור מאבקו של עו"ד מרדכי ציבין להצלת חייו של סא"ל (מיל.) יאיר קליין, קצין מהולל, עתיר קרבות וגיבור ישראל ● ציבין המטפל בקליין בהתנדבות, טוען כי נשיא המדינה שמעון פרס מסייע ומכבד רק עשירים לסיפור המלא
ציבין נגד שמעון פרס:

נחום ברנע, מבכירי העיתונאים בישראל ובעל טור בידיעות אחרונות, מהיותר נחשבים, מקדיש חלק גדול בטורו השבוע, לתאור מאבקו של עו"ד מרדכי ציבין להצלת חייו של סא"ל (מיל.) יאיר קליין, קצין מהולל, עתיר קרבות וגיבור ישראל.

המאבק חוצה יבשות, קולומביה, רוסיה, ישראל ושטרסבורג. בקולומביה העניין לא יורד מהכותרות, גם התקשורת בארץ הקדישה לנושא לא מעט כותרות, בין היתר שודרה כתבה בערוץ 2 בשעת צפיית שיא.

ציבין המטפל בקליין בהתנדבות, טוען כי נשיא המדינה שמעון פרס מסייע ומכבד רק עשירים. ציבין הצליח לגייס למאבק את רב אלוף (מיל.) ליפקין שחק, אלוף (מיל.) גיורא איילנד, לשעבר ראש המועצה לביטחון לאומי, סגן שר הביטחון, אלוף (מיל.) מתן וילנאי, ח"כים ומיליארדרים יהודים ושאינם יהודים.

כמן כן גוייסו למאבק גם אישים בכירים באירופה, ביניהם שרי משפטים לשעבר ושליח בעיר מרכזית בצרפת. לאחר שבית משפט העליון ברוסיה, פסק כי יש להסגיר את קליין לקולומביה, עצר ציבין את ביצוע ההסגרה ע"י פנייה מהירה לבית הדין לזכויות אדם שע"י מועצת אירופה בשטרסבורג. ביה"ד נעתר לבקשת ציבין והוציא צו האוסר על רוסיה להסגיר את קליין לקולומביה עד אשר יתקיים דיון בעניינו. בימים אלה תלויה ועומדת עתירתו זו של קליין. 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.